"Хто володіє інформацією, той володіє світом", а прийняти правильне рішення допоможе ... контакт-центр

Представники великих компаній з'їхалися до Львова перейняти європейський досвід

У сучасному динамічному світі від швидкості прийняття вірних рішень часто залежить успіх бізнесу. А інформації для прийняття таких рішень потрібно все більше. 

img_0069

Реклама

Сьогодні аналіз даних і клієнтського досвіду, отриманих контакт-центрами, став потужним інтелектуальним інструментом в роботі провідних компаній світу.

Такий підхід набирає популярності й серед українських компаній. Багато з них змінюють філософію ведення бізнесу, фокусуючись на цінностях людини. Зміна акцентів пов'язана, перш за все, з розвитком сервісної економіки, яка є показником не тільки рівня економіки держави, а й визначає перспективи економічної незалежності та конкурентоспроможності країни на світових ринках.

Vodafone Україна, відчуваючи правильні тенденції ринку, провів для партнерів день відкритих дверей в сучасному Львівському центрі обслуговування абонентів і поділився навичками організації клієнтського сервісу. Бажаючих взяти участь у заході та почути про досвід міжнародної компанії, яка обслуговує майже півмільярда абонентів у 80 країнах світу, виявилося багато. Представники великих українських і міжнародних компаній різних секторів економіки приїхали до Львова, щоб ознайомитися з принципами роботи мобільного оператора Vodafone.

Реклама

img_0076

Що таке сучасний контакт-центр?

Центр обслуговування абонентів (ЦОА) компанії складається з двох контактних центрів: у Львові та Дніпрі і є однією з найбільших структур оператора (ЦОА налічує більше тисячі співробітників). Переважно, це люди з вищою освітою, до яких пред'являються високі вимоги: працівник повинен досконало володіти двома мовами – українською та російською, бажано знати англійську, мати активну життєву позицію, проявляти турботу та бажання допомагати людям. Зараз контакт-центр – наймолодша структура Vodafone Україна: середній вік співробітника 25 років. Однак, це не заважає їм показувати відмінні результати і отримувати нагороди. Тільки минулого року працівники контактного центру Vodafone Україна завоювали одразу три нагороди на конкурсі Всеукраїнської Асоціації Контактних Центрів "DzWINNER": в номінаціях "Тренер року", "Мотивація року" і "Консультант року".

Реклама

За словами начальника департаменту абонентського обслуговування Vodafone Україна Антона Смірнова, для обслуговування абонентської бази, яка налічує майже 21 млн. користувачів, крім власних ЦОА Vodafone Україна також залучає аутсорсинговий центр обслуговування: "Протягом місяця ми приймаємо близько 2,5 млн. звернень від наших абонентів . З них понад 60% обслуговуємо самі, інші направляємо на наших партнерів з аутсорсингових контакт-центрів. Ми готові прийти на допомогу нашим клієнтам в режимі 24/7. Крім класичних телефонних звернень, ми "спілкуємося" з абонентами Vodafone Україна за допомогою різних каналів: серед них месенджери, соціальні мережі, чат на офіційному сайті компанії і мобільний додаток "My Vodafone", запущений в березні цього року і по достоїнству оцінений нашими клієнтами" . 

"У всіх країнах світу Vodafone використовує єдині стандарти, керуючись принципом – Клієнт в основі всього. Такі стандарти ведення бізнесу поки що не дуже звичні в Україні, але європейський підхід стає гарним трендом і для провідних українських компаній. Приємно, що актуальні для наших гостей питання про обслуговування клієнтів та оцінку якості сервісу перетворили аудиторію в єдину професійну команду, яка розуміє цінність клієнта і хоче, щоб він завжди залишався задоволеним", – підсумував Антон Смірнов.

img_0085

Розвиток і мотивація

Провідні експерти Львівського ЦОА Ольга Савкевич і Галина Мариняк пояснили присутнім особливості системи набору, оцінки, розвитку та мотивації працівників контактного центру. "У нас є мотиваційна програма для працівників контактних центрів " Voyage 365", де кожен ставить собі персональні цілі. Звичайно, в основі всього є фінансова мотивація. Бачимо, що такий підхід дає дуже добрі результати: завдяки "Voyage 365" телефонні продажі наших послуг зросли на 60%, а час очікування абонента при дозвоні зменшився ", – коментує Ольга Савкевич. Для працівників ЦОА проводять розвиваючі тренінги, навчання, існує внутрішня програма розвитку співробітників до позицій управлінців. "Ми розуміємо, що завжди знаходимося "на передовій", адже контактний центр – перший помічник і порадник абонента, – додає вона. – З іншого боку – спілкування з клієнтом, його потреби і побажання – це і певний індикатор для компанії: чого потребує клієнт, в якому напрямку слід рухатися далі. Тому з кожним роком вдосконалюємо стандарти, ставимо перед собою амбітні цілі ".

Про бізнес для бізнесу

Надаючи послуги для бізнес-ринку, начальник Департаменту бізнес-ринку Vodafone Україна Андрій Федоров довів, що Vodafone готовий надати можливості значно ширші, ніж надання голосових послуг і мобільного Інтернету. IoT-рішення і Cloud-сервіси оператора доступні для бізнесу вже довгий час. Спеціальні рішення на основі Big Data-аналізу відповідно до потреб і запиту клієнта, стануть можливими в найближчому майбутньому. "Ми – європейська компанія, однією з концепцій якої є принцип відкритості. Ми відкриті для всіх категорій клієнтів – і персональних і представників бізнесу. Це нормальна європейська і світова практика – ділитися досвідом, напрацюваннями, кейсами та, звичайно ж, успіхами. Особливо, коли мова йде про клієнтів, про центр їх обслуговування. І дуже добре, що український бізнес розуміє, наскільки клієнт цінний для компанії. Дуже хочеться, щоб така бізнес-філософія стала постійним трендом в нашій країні ", – підкреслив Андрій Федоров.

Досвід гостей

Гості заходу звернули увагу на те, що оператори спілкуються з абонентами Vodafone живою, розмовною мовою, без "завчених фраз-скриптів". Цікавила система мотивації працівників, приємно здивувало, що представники Львівського ЦОА беруть участь у багатьох благодійних та соціальних проектах. Вразив рівень оснащення контакт-центру і наявність приміщень для спорту і дозвілля співробітників. Було дійсно цікаво почути і надихнутися досвідом великої компанії. Важливо, що цей досвід можна перейняти, – підсумувала одна з учасниць зустрічі. "Велике спасибі спікерам за цікаву, корисну інформацію та легку її подачу. Вважаю, що до компаній, які діляться своїм досвідом, відносяться з повагою, адже коли компанія відкрита – до неї варто прислухатися. І, якщо фірма, холдинг або корпорація ділиться досвідом – вона переслідує єдину мету: підвищувати і вдосконалювати якість і рівень сервісу в країні".

Організовуючи цей захід Vodafone Україна продемонстрував, що перш за все відкритість і щирість допомагає будувати дружні відносини з клієнтами.

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини
Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Допомога під час війни
Більше новин
Фінанс-дайджест
Більше новин
Industry
Більше новин
Квартирне питання
Більше новин
Час заробляти
Техно
Більше новин
Комуналка
Більше новин
Наші гроші
Більше новин
Війна в Україні
Більше новин
Money-лайфхакер💰
Головне про гроші
Всі новини
Останні новини
Показати ще
Валюта
Курс долара в касах банків (купівля/продаж)
1
ПУМБ ПУМБ
35.8/36.3
2
ПриватБанк ПриватБанк
35.5/36.3
3
Ощадбанк Ощадбанк
35.7/36.15
4
Райффайзен Банк Райффайзен Банк
36.4/37.1
5
Укрексімбанк Укрексімбанк
36.2/36.7
6
Альфа-Банк Альфа-Банк
35.5/36.7
7
Укргазбанк Укргазбанк
35.4/36.4
8
Універсал Банк Універсал Банк
35.4/36.9
9
OTP Bank OTP Bank
31.95/35.0
ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
53,60
53,09
50,82
27,60
55,88
53,88
54,88
26,89
56,53
55,24
55,04
27,56
56,90
54,90
54,09
28,64
56,99
55,99
56,68
28,29
59,88
56,91
56,99
28,79
59,99
57,99
57,99
28,97
59,99
57,99
57,99
28,98
60,99
59,99
59,99
29,48
-
52,21
51,06
26,81
Відставка Бориса Джонсона
Нова обкладинка The Economist
Рейтинг цін
Скільки коштує житло у новобудовах Києва (грн за м²)
1
Печерський Печерський
90 592
2
Шевченківський Шевченківський
57 791
3
Оболонський Оболонський
54 494
4
Подільський Подільський
51 178
5
Голосіївський Голосіївський
46 989
6
Святошинський Святошинський
36 659
7
Дніпровський Дніпровський
35 882
8
Дарницький Дарницький
35 881
9
Деснянський Деснянський
35 364
10
Солом'янський Солом'янський
31 688
Прогноз 🔑
ТОП-5 у сфері IT
Затребувані спеціалізації
Програмування

Програмування

Інженер

Інженер

Системи управління підприємствами

Системи управління підприємствами

Web-інженер

Web-інженер

Web-майстер

Web-майстер

Актуальні пропозиції 🔥
Вибір українців 🚘
Які нові легкові авто купували у червні
1
Toyota Toyota
456
2
Renault Renault
327
3
Volkswagen Volkswagen
263
4
Hyundai Hyundai
172
5
Skoda Skoda
168
6
Mitsubishi Mitsubishi
162
7
BMW BMW
120
8
Nissan Nissan
102
9
Mercedes Mercedes
94
10
Ford Ford
87
Детальніше
Must Know
Штрафи для власників тварин в Україні

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн
Детальніше
Класи житла
В чому різниця?
Економ

Зазвичай, це типові багатоповерхівки без надмірних архітектурних рішень, схожі одна на одну, але їхнє основне завдання – універсальність та забезпечення квартирами якомога більшої кількості людей. У Києві середня ціна за квадратний метр у "економі" становить 27 тис. грн.

Комфорт

У таких будинках передбачені зони для зберігання дитячих колясок чи велосипедів, є вбиральні, охорона на території, покращений дитячий майданчик та паркінг. У Києві за такі квартири у новобудовах просять у середньому 35,3 тис. грн за кв. м.

Бізнес

У новобудовах є великі підземні паркінги, з одним паркомісцем на квартиру. Зазвичай такі будівлі охороняються, є консьєрж, покращені дитячі майданчики, а для догляду за територією наймають садівників. Мешканці столиці в середньому платять 57,7 тис. грн за квадратний метр у такій квартирі.

Еліт

Над дизайном житла працюють солідні дизайнери. Територія охороняється, а паркомісця облаштовують із запасом. У таких житлових комплексах будують тенісні корти, басейни, супермаркети, приватні школи тощо. У Києві один квадратний метр такого житла коштує в середньому 98,8 тис. грн.

1 /2
Все про квартири
статистика
Курс криптовалюти сьогодні

Валюта

Ціна, usd

Bitcoin (BTC)

63296.25

Dogecoin (DOGE)

0.15

Ethereum (ETH)

3112.35

Litecoin (LTC)

83.79

Ripple (XRP)

0.52

Наша економіка
5 головних цифр
1
Споживча інфляція Споживча інфляція
18%
2
Облікова ставка Облікова ставка
25%
3
Офіційний курс євро Офіційний курс євро
29,7 грн
4
Офіційний курс долара Офіційний курс долара
29,25 грн
5
Міжнародні резерви Міжнародні резерви
$22,8 млрд
Знати більше💡

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти