Підвищення ефективності перевезень дозволить нормалізувати фінансове становище УЗ, – експерт

23 грудня 2020, 15:06

Инна Бабур Инна Бабур

Головним завданням наступного року для компанії стане нарощування обсягів перевезених вантажів, вважає Сергій Вовк

"Укрзалізниця" зобов'язана підвищувати ефективність в наступному році за рахунок вантажоперевезень, що дозволить нормалізувати фінансовий стан компанії. Про це заявив директор Центру транспортних стратегій Сергій Вовк, пише "Znaj.ua".

Реклама

"Підвищення її ("Укрзалізниці" – ред.) ефективності – це той шлях, на який компанія просто приречена, вона зобов'язана его проходити. Але питання в тому, наскільки гнучкою виявиться Її політика особливо у сегменті вагонів. Оскільки ось управління вагонним парком, саме за рахунок збільшення своєї частки на ринку компанія розраховує вийти на оптимальний фінансовий показник", - розповів Вовк.

Експерт зазначив, на тлі пандемії обсяг пасажирських і вантажних перевезень залізницею впав, і головним завданням наступного року для компанії стане нарощування обсягів перевезених вантажів.

"Показника в 300 млн тонн, який у них є зараз, явно недостатньо для того, щоб фінансувати ті витрати, які є у компанії. Тому потрібно виходити на більш високі показники, хоча б на рівні 340-350 млн тонн по року. Тобто вантажити, умовно кажучи, 1 млн тонн на день", – пояснив Вовк.

В іншому випадку, за його словами, "Укрзалізниця" не зможе забезпечити свою прибутковість.

В тренді
Міст у Молдову і "золоті" огірки – найголовніше про гроші СЬОГОДНІ
Реклама

"Якщо ця мета буде досягнута хоча б наступного року, можна очікувати якусь нормалізацію. Інакше просто витрати компанії будуть вище її доходів. У цій ситуації нічого хорошого, напевно, не буде", – підсумував експерт.

Раніше економіст Борис Кушнірук зазначив, що "Укрзалізниця" стане привабливою для інвестора тільки після поділу на окремі бізнеси збиткових пасажирських перевезень і прибуткових вантажних. На його думку, проведення реформи "Укрзалізниці" сприятиме підвищенню ефективності компанії.

У свою чергу народний депутат України Людмила Буймістер підкреслила, що зараз "Укрзалізниця" працює абсолютно неефективно. Реформа компанії є запорукою виживання вітчизняної промисловості, яка несе значні збитки через завищені тарифи на перевезення і втрачає конкурентоспроможність на світових ринках.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти