Чому ліквідували держконцерн "Антонов": пояснення "Укроборонпрому"

28 липня 2017, 14:54

Все потужності "Антонова" ще з 2015 року працюють в складі "Укроборонпрому", розповіли в дежконцерні

Кабмін ліквідував пусту юридичну особу – державний авіабудівний концерн "Антонов", – оскільки ще 31 березня 2015 року підприємство "Антонов" увійшло до складу держконцерну "Укроборонпром". Про це розповів заступник генерального директора з авіабудування та виробництва "Укроборонпрому" Володимир Коробов, передає прес-служба держконцерну.

Реклама

"Мова йде про ліквідацію юридичної особи – державного авіабудівного концерну "Антонов", через відсутність в ньому учасників. Тому, ще 31 березня 2015 року, відповідно до рішення Кабміну, ДП "Антонов", який був частиною державного авіабудівного концерну "Антонов", увійшов до складу ДК "Укроборонпром", – пояснив Коробов.

Крім того, він розповів, що 15 червня 2015 року до складу "Укроборонпрому" увійшли держпідприємство "Харківське державне авіаційне виробниче підприємство" (ХДАВП) і держпідприємство "Завод 410 цивільної авіації".

Таким чином, за рішенням Кабміну була ліквідована пуста юридична особа, в якій на момент ліквідації не було учасників, виробничих майданчиків і наукових центрів. Всі потужності ще з 2015 року працюють в складі "Укроборонпрому", зазначив заступник гендиректора держконцерну.

В тренді
Продовжують бадяжити бензин – дві актуальні схеми порушень на ринку пального, які шкодять людям і автомобілів

Крім того, "Укроборонпром" ще в червні 2016 року, в рамках реформи оборонно-промислового комплексу, створив авіаційний кластер, "взявши приклад з Boeing і Airbus, які працюють саме за такою структурою", додав Коробов.

Реклама

За його словами, консолідація підприємств в кластері дозволяє об'єднати потужності розрізнених підприємств і підвищити швидкість проектування і виробництва нових товарів в 3-4 рази.


Авіаційне дослідно-конструкторське бюро, яким керував Олег Антонов, було створено в 1946 році на Новосибірському авіаційному заводі, через шість років перевезено до Києва, де його перепрофілювали під будівництво літаків сімейства Ан, як пасажирських, так і транспортних.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти