Як запустити бізнес на квестах: бізнес-план

На організації квест-кімнати для дітей можна заробити 5,7 тис. грн на місяць

Під час кризи люди шукають яскраві емоції: це допомагає відволіктися від насущних проблем. І тут на допомогу можуть прийти не тільки звичні розваги типу походу в кіно або кафе, а й адреналінові заходи – на зразок стрибків з парашутом або проходження квестів. "Інтерес до квестів в Україні з'явився давно, ще років 10 тому. Весь цей час люди намагалися командно брати участь у найрізноманітніших іграх – в кімнатах, на авто, велосипедах, гідроциклах ... Десь 1,5-2 роки тому пік інтересу до квестів пройшов – позначилося перенасичення пропозиції. Але як тільки з ринку підуть нецікаві проекти, що зараз і відбувається, попит населення до цих розваг знову виросте, оскільки з'являться нові квестові ідеї", – розповідає голова Асоціації франчайзингу Андрій Кривонос. За його словами, в умовах розвитку ринку з'являються нові тенденції: "Зараз, наприклад, в моду входить використання в квестах живих акторів, і виділяється окремий напрямок квестів – для дітей". "Сегодня" вирішила промацати нову хвилю квестів і вивчила перспективи запуску дитячої квест-кімнати в Києві (див. бізнес-план).

1. Опис проекту

Реклама

Запускаємо в Києві квест-кімнату для дітей "Лабіринт". Орієнтуємося на командні ігри до 5 осіб. Придумаємо кілька сценаріїв, щоб могли в квестах брати участь дітки 5-14 років. Постараємося записувати команди, де дітвора одного віку. При бажанні зможуть брати участь батьки. Тематика сценаріїв буде ігрова – в основі сюжетів будуть відомі "Покемони", "Губка Боб" та ін. Включимо в гру і загадки, і розвиваючі ігри – кубики, конструктори та ін. Крім квестів безпосередньо на нашій території, батьки зможуть замовляти квести для проведення будинки або в кафе. За оцінками, якщо щодня в квестах братиме участь по 3 команди, проект окупиться за 2,5 роки.

2. Стартовий капітал

Для проекту орендуємо двокімнатну квартиру (60 кв. М) на Позняках. Потрібен варіант з ремонтом і мінімумом меблів, адже доведеться декорувати кімнати під квести. Робочий простір використовуємо так: в кухні буде зона для адміністратора, де зустрічатимуть гравців, а дві кімнати будуть приміщеннями-трансформерами під квести. Постараємося в одній кімнаті зробити по 2-3 квесту для молодшого віку, в іншого – для старшого. Використовуємо тематичні фото та постери, м'які іграшки, меблі, картини, негроміздкі меблі і атрибути (крісло-мішок, тумбочка, канати для перетягування тощо). Важливо, щоб в приміщенні була шафа-купе або комора для зберігання декору. Також потрібно буде купити два ноутбуки з МФУ, модем, камери, рації та інші техдрібниці.

Реклама

РАЗОМ: 130—150 тис. грн.

3. Поточні витрати

Тут закладаємо оренду і ЖКП – 10 тис . грн . Також враховуємо оплату мобзв'язку і інтернету – до 300 грн . Крім того , враховуємо покупку канцтоварів та миючих , солодощів та чаю , подарунків для переможців , а також форс – мажорів на кшталт ремонту техніки або дрібне оновлення декору . На ці цілі відкладемо до 4 тис . грн . Разом : 14,3 тис . грн .

Реклама

КОМАНДА . На старті власник бізнесу буде займатися функціями адміністратора (5000 грн ) – приймати замовлення , оновлювати сайт і соцмережі , стежити за порядком . Також потрібні два оператора – провідні квестів ( зміна через день , 300 грн / день ) . Вести бухгалтерію буде підприємець , а прибиранням займуться оператори . Разом : 14 тис . грн .

РАЗОМ: 28,3 тис. грн.

4. Маркетинг, реклама

Тут потрібно враховувати витрати по створенню сайту: його розробка, а також хостинг і домен терміном на рік обійдеться в 20-25 тис. грн. Тут ми будемо розміщувати фотографії і опис наших квестів, ціни на послуги, контактні дані, відгуки гравців тощо. Крім того, скористаємося для самореклами безкоштовними можливостями соцмереж – "Фейсбуку" і "Інстаграма". Там організуємо спеціальні сторінки. А ще розмістимо пости про наші послуги на онлайн-дошках оголошень і дошках-скідочніках. Крім цього, будемо постійно креативити цікаві бонуси і знижки. Наприклад, "П'ята гра в подарунок!" або "В день народження іменинник грає безкоштовно!". А ще надрукуємо візитки і флаєри, створимо базу поштової розсилки тощо.

РАЗОМ: 30 тис. на старті и 2 тис. грн в місяць.

5. Окупність проекту, ризики

Наші квести для дітей коштуватимуть по 100 грн на людину – з розрахунку команди на 4 гравців і при проходженні квесту за годину. Це означає, що за годину на одній команді ми зможемо заробити 400 грн. Тобто, для нормальної роботи проекту потрібно, щоб до нас приходили по 3 команди в день. Тоді щомісяця доходи складуть 36 тис. грн. Мінусуєм поточні (28,3 тис. грн) і маркетингові (2000 грн) витрати (всього 30,3 тис. грн), отримуємо 5,7 тис. грн. Виходить, що при стартових (150 тис. грн) і маркетингових (30 тис. грн) витратах (всього 180 тис. грн) проект окупиться приблизно за 2 з половиною роки.

Варто відзначити , що наші квести , крім класичного заробітку в приміщеннях , працюватимуть у форматі виїзних заходів , що актуально , наприклад , в новорічні свята . Крім цього , з часом розширимо діапазон розваг новими квестами , а також впровадимо нові фішки – наприклад , закупимо костюми для провідних квестів і будемо наряджати гравців в стилістиці гри – наприклад , в піратів .

РИЗИКИ . У бізнесі можуть виникнути проблеми – це можуть бути низькі сезони , зростання оренди приміщення або висока конкуренція . Конкуренцію поки можна подолати тим , що дитячих квестів пропонують небагато. У низький річний сезон можна сконцентруватися на виїзних заходах . А поточні витрати знизити можна , якщо взяти в партнери людини зі своїм приміщенням .

Три речі для успішного старту

Якщо підприємець хоче запустити свою квест-кімнату, він повинен запам'ятати: то, що представляє собою видовищну і динамічну гру, насправді – складний в організації бізнес. "Проблема квестів – що це системний бізнес. Тому хороший проект буде успішним лише в разі, якщо він правильно організований. Якщо людина вирішила запустити власний квест, тоді потрібно враховувати три важливих складових: сценарну частину, інженерну та бізнесову", – роз'яснює Кривонос. По-перше, важливо розробити цікавий сценарій – з несподіваними ходами, оригінальними загадками і нестандартної розв'язкою. По-друге, потрібно правильно підібрати приміщення – з вдалим місцем розташування в місті і невисокою орендною платою. "При цьому важливо знайти грамотних підрядників, які відремонтують квест-кімнати згідно стилістиці сценарію. Крім того, важливо придумати оригінальні технічні рішення, тому що, наприклад, пошук лицарських обладунків або імітація вовчого виття також вимагають часу і зусиль", – перераховує Кривонос.

По-третє, вже на етапі запуску квест-кімнати важливо розробити стратегію по залученню клієнтів. "Потрібно розуміти, що основна аудиторія квестів – молодь до 35. Хоча можуть сюди приходити і діти, і люди 40-50 років. Але раз ключовий клієнт – молодь, потрібно правильно просувати свій проект – зосередитися на розкручуванні в інтернеті, соціальних мережах, запропонувати людям креативні бонуси, подарунки та знижки. Адже якщо ідея квест-кімнати не стане популярною, її доведеться покращувати або і зовсім міняти, інакше є ризик не окупити початкові витрати", – говорить Кривонос. А інвестиції в запуск квест-кімнати досить відчутні – за оцінками експертів, початкові витрати стартують від $ 10-15 тис. "Гарна квест-кімната може працювати мінімум 2-3 роки, хоча її корисно трохи видозмінювати кожні 3-6 місяців. Адже якщо додаєш якісь родзинки в декораціях або технології, то можуть прийти команди, які раніше тут побували. Але, в будь-якому випадку, витрати повинні окупитися за півроку-рік – тоді квест-кімната дійсно бізнесово успішна", – зазначає Кривонос.

Слідкуємо за модними темами

Як зазначають підприємці, зараз при запуску квест-кімнат може "вистрілити" будь-який тематичний сценарій: відомі казки ( "Аліса в Країні чудес", "Чарівник країни ОЗ"), популярні кіно або ігри ( "Гра престолів", "П'ятий елемент") , а також улюблені історичні персонажі (Володимир Красне Сонечко, Богдан Хмельницький). "Потрібно чітко розуміти, якою буде хід сценарію в кімнаті, яку, як правило, команда з 2-4 осіб повинна пройти десь за годину. Тому варто при створенні сюжету дотримати певний баланс. Можна запустити звичайну аркаду (гра з примітивним процесом. - Авт.). А можна включити в гру 7-8 загадок або завдання на спостережливість. А ще бажано використовувати пару атракціонів, але які логічно включаються в стиль і хід гри. Адже, як мінімум, дивно виглядає настільний футбол в якомусь лицарському квесті", – рекомендує Павло Семенюк, співзасновник мережі квест-кімнат "Вихід". За його словами, потрібно щоб сюжет гри був виписаний складно, логічно, не мав двох рішень одночасно і не змушував гравців повертатися назад.

ТСЕТИ. В цілому підготовка квест-кімнати займає десь 6-12 місяців – адже, крім написання сюжету, потрібно знайти приміщення, відремонтувати його і протестувати. "Перед запуском проекту слід протестувати проект серед команд з вулиці, професійних квестерів і знайомих. Грамотне тестування включає три етапи – швидкість, нервозність і вандалізм. І якщо за підсумками тестування виникає необхідність щось покращувати, то потрібно це зробити. А все тому, що клієнтам потрібно надавати не сирий продукт, а хороший сервіс", – говорить Ілля Проскурін, керівник квест-мережі" Ізоляція ".

Також важливо , щоб квест – кімнати були під контролем , тому в цьому бізнесі , особливо мережевому , доречна посаду контролера . " Ця людина переглядає камери спостереження квест – кімнат , стежить за спілкуванням команд з оператором . А ще 1-2 рази в тиждень об'їжджає квест – кімнати , щоб перевірити , чи немає поломок в декораціях або техніці . На підставі цієї інформації можна проводити роботу над помилками , щоб удосконалювати бізнес " , – зазначає Семенюк .

Шукаємо приміщення і співробітників

Потрібно серйозно поставитися до вибору приміщення під квест. "Оптимальні центр міста або місця тусовок. Можна дивитися підвали або поверхи як житлового, так і нежитлового фонду типу офісів, ТРЦ. Головне, щоб сусіди були толерантні до квестів", – радить Павло Семенюк. За його словами, стандартів в підборі метражу приміщень для квест-кімнати немає: "Раніше золотим стандартом було 35 кв. м на кімнату. Але є кімнати і по 18 кв. м, які популярніші, ніж кімнати в 200 кв. м. Тут все залежить від того, як використовується кожен сантиметр і наскільки цікавий антураж ". Підприємець уточнює, що ремонт квест-кімнати займає мінімум два місяці, тому варто домовитися з власникам щодо орендних канікулах: "Можна домовитися про канікули на 2-6 місяців, тобто на період ремонту. Або, як варіант, про нижчою ставкою оренди. такі домовленості спрощують фінвитрати при запуску квест-кімнати". Також важливо в квест-кімнаті організувати хол, безпосередньо приміщення для гри і окрему операторську – для віддалених підказок оператора гравцям.

КОМАНДА . Важливо підготувати грамотну команду . " Вікових обмежень для роботи адміністратором , оператором немає . Людині може бути 20-30 років і більше . Головне , щоб людина була легка у спілкуванні і привертала до себе . А якщо немає досвіду – нестрашно : все одно співробітники проходять навчання , перш ніж приступають до роботі , адже кожна квест – кімната має особливості " , – говорить Ілля Проскурін .

УСПІХ . Чи стане нова квест – кімната прибутковою , можна зрозуміти буквально за місяць . " Досить , щоб пройшли 10-15 команд . І на підставі їх опитувань зрозуміти , чи відбудеться проект . В цілому , щоб кімната окупала витрати , потрібно орієнтуватися на її завантаження хоча б на 3-5 ігор в день . При цьому в команді має бути по 2-5 осіб , оскільки на таке число гравців , як правило , і розраховані квест – кімнати " , – уточнює Проскурін .

При цьому експерти рекомендують ретельно подумати перед запуском бізнесу : відкриватися самостійно або за франшизою . " На ринку дійсно є конкуренція . Квест – кімнат багато . Якщо у підприємця є розуміння , як працює цей бізнес , можна стартувати самому , а якщо є сумніви , краще йти в мережу і працювати по франшизі . Тут допоможе в розвитку квест – кімнати вже відомий бренд мережі , доступ до клієнтської бази і маркетингова підтримка " , – говорить Андрій Кривонос .

 

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини
Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Допомога під час війни
Більше новин
Фінанс-дайджест
Більше новин
Industry
Більше новин
Квартирне питання
Більше новин
Час заробляти
Техно
Більше новин
Комуналка
Більше новин
Наші гроші
Більше новин
Війна в Україні
Більше новин
Money-лайфхакер💰
Головне про гроші
Всі новини
Останні новини
Показати ще
Валюта
Курс долара в касах банків (купівля/продаж)
1
ПУМБ ПУМБ
35.8/36.3
2
ПриватБанк ПриватБанк
35.5/36.3
3
Ощадбанк Ощадбанк
35.7/36.15
4
Райффайзен Банк Райффайзен Банк
36.4/37.1
5
Укрексімбанк Укрексімбанк
36.2/36.7
6
Альфа-Банк Альфа-Банк
35.5/36.7
7
Укргазбанк Укргазбанк
35.4/36.4
8
Універсал Банк Універсал Банк
35.4/36.9
9
OTP Bank OTP Bank
31.95/35.0
ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
53,45
52,91
51,01
27,60
55,88
53,88
54,88
26,89
56,49
55,02
54,97
27,76
56,90
54,90
54,09
28,64
56,99
55,99
56,68
28,98
59,88
56,91
56,99
28,79
59,99
57,99
57,99
29,47
59,99
57,99
57,99
29,48
60,99
59,99
59,99
29,48
-
51,67
51,11
26,87
Відставка Бориса Джонсона
Нова обкладинка The Economist
Рейтинг цін
Скільки коштує житло у новобудовах Києва (грн за м²)
1
Печерський Печерський
90 592
2
Шевченківський Шевченківський
57 791
3
Оболонський Оболонський
54 494
4
Подільський Подільський
51 178
5
Голосіївський Голосіївський
46 989
6
Святошинський Святошинський
36 659
7
Дніпровський Дніпровський
35 882
8
Дарницький Дарницький
35 881
9
Деснянський Деснянський
35 364
10
Солом'янський Солом'янський
31 688
Прогноз 🔑
ТОП-5 у сфері IT
Затребувані спеціалізації
Програмування

Програмування

Інженер

Інженер

Системи управління підприємствами

Системи управління підприємствами

Web-інженер

Web-інженер

Web-майстер

Web-майстер

Актуальні пропозиції 🔥
Вибір українців 🚘
Які нові легкові авто купували у червні
1
Toyota Toyota
456
2
Renault Renault
327
3
Volkswagen Volkswagen
263
4
Hyundai Hyundai
172
5
Skoda Skoda
168
6
Mitsubishi Mitsubishi
162
7
BMW BMW
120
8
Nissan Nissan
102
9
Mercedes Mercedes
94
10
Ford Ford
87
Детальніше
Must Know
Штрафи для власників тварин в Україні

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн
Детальніше
Класи житла
В чому різниця?
Економ

Зазвичай, це типові багатоповерхівки без надмірних архітектурних рішень, схожі одна на одну, але їхнє основне завдання – універсальність та забезпечення квартирами якомога більшої кількості людей. У Києві середня ціна за квадратний метр у "економі" становить 27 тис. грн.

Комфорт

У таких будинках передбачені зони для зберігання дитячих колясок чи велосипедів, є вбиральні, охорона на території, покращений дитячий майданчик та паркінг. У Києві за такі квартири у новобудовах просять у середньому 35,3 тис. грн за кв. м.

Бізнес

У новобудовах є великі підземні паркінги, з одним паркомісцем на квартиру. Зазвичай такі будівлі охороняються, є консьєрж, покращені дитячі майданчики, а для догляду за територією наймають садівників. Мешканці столиці в середньому платять 57,7 тис. грн за квадратний метр у такій квартирі.

Еліт

Над дизайном житла працюють солідні дизайнери. Територія охороняється, а паркомісця облаштовують із запасом. У таких житлових комплексах будують тенісні корти, басейни, супермаркети, приватні школи тощо. У Києві один квадратний метр такого житла коштує в середньому 98,8 тис. грн.

1 /2
Все про квартири
статистика
Курс криптовалюти сьогодні

Валюта

Ціна, usd

Bitcoin (BTC)

61269.12

Dogecoin (DOGE)

0.14

Ethereum (ETH)

2947.13

Litecoin (LTC)

78.08

Ripple (XRP)

0.48

Наша економіка
5 головних цифр
1
Споживча інфляція Споживча інфляція
18%
2
Облікова ставка Облікова ставка
25%
3
Офіційний курс євро Офіційний курс євро
29,7 грн
4
Офіційний курс долара Офіційний курс долара
29,25 грн
5
Міжнародні резерви Міжнародні резерви
$22,8 млрд
Знати більше💡

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти