Кабмін попросили не списувати старі вагони та попередили про перебої

27 жовтня 2020, 15:37

Инна Бабур Инна Бабур

Уряд закликали доопрацювати проєкт рішення про обмеження терміну використання вантажних вагонів

Ініціатива Мінінфраструктури щодо скорочення строків експлуатації залізничних вагонів дестабілізує роботу підприємств вугільної галузі.

Реклама

Про це йдеться в заяві Федерації роботодавців паливно-енергетичного комплексу (ФРУПЕК), розміщеній на офіційному сайті.

"Обмеження, що пропонуються по вагонам, ставлять під ризик стабільну роботу вугільних підприємств та частково енергосистеми", - наголосили у федерації.

За їх оцінкою, через списання вагонів виникне їх дефіцит, що змусить вантажоперевізників фінансувати закупівлю нових вагонів, внаслідок чого зросте вартість залучення вагонів під перевезення вугілля.

"Це, в свою чергу, спричинить зростання цін на вагони як мінімум в 2 рази та відповідне підвищення вартості транспортування вугілля", - зазначається в заяві.

Реклама

У ФРУПЕК також вважають, що це рішення призведе до зростання тарифів "Укрзалізниці". Що також підвищить собівартість вугільної продукції та погіршить її конкурентоспроможність на внутрішньому ринку в порівнянні з альтернативними видами палива.

В тренді
Українців попередили про нову аферу в Мережі: шахраї крадуть з картки всі гроші

"Зниження обсягів перевезень залізницею через нестачу парку, на нашу думку, призведе не тільки до зростання цін на вагони, а стимулюватиме зростання державно регульованих тарифів АТ "Укрзалізниця" для покриття її витрат на утримання залізничної інфраструктури в умовах скорочення доходів та збільшення інвестицій в оновлення вагонного парку", - наголосили у ФРУПЕК, і закликали уряд доопрацювати проєкт рішення, запропонований Мінінфраструктури.

Раніше в "Укрметалургпромі" заявили, що прийняття Мінінфраструктури рішення про обмеження терміну використання вантажних вагонів понад нормативний термін призведе до дефіциту вагонів і скорочення промислового виробництва.

В свою чергу віце-президент Всеукраїнської аграрної ради Михайло Соколов назвав наміри Мінінфраструктури списувати робочі вагони тільки через вік дуже дивним рішенням, наголосивши, що вагони потрібно списувати виходячи з їх технічного стану, а не терміну експлуатації.

Нагадаємо, 8 жовтня Міністерство інфраструктури України опублікувало проєкт Наказу "Про затвердження Порядку встановлення заборони експлуатації вантажних вагонів на залізничному транспорті", яким передбачено скорочення в Україні вагонного парку шляхом заборони подовження терміну використання вагонів з строком експлуатації, що перевищує нормативний. Згідно з проєктом наказу, обмеження пропонується застосувати в тому числі і до напіввагонів — найбільш масового виду парку, в якому перевозиться практично увесь обсяг вугільної продукції. Зокрема, пропонується заборонити продовжувати термін експлуатації напіввагонів старше 33 років (1,5 нормативного терміну служби) з поступовим зменшенням граничного терміну служби з 33 років до 22 в період 2021-2029 років, окрім вагонів, для яких термін на даний момент вже продовжено.

Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...
Хочеш бути в курсі останніх подій?
Підпишись на повідомлення. Показуємо тільки термінові і важливі новини.
Хочу бути в курсі
Я ще подумаю
Будь ласка, зніміть блокування повідомлень в браузері!

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти