Вантажі з автодоріг переведуть на річки і залізницю – Мінінфраструктури

11 лютого 2020, 19:25

У річкове судноплавство планують інвестувати значні суми, щоб зберегти дороги

/ Фото: Pixabay

Мінінфраструктури планує розвантажити дороги, на будівництво яких влада витрачає колосальні ресурси, переорієнтувавши частину вантажопотоку з автотрас на річку і залізницю. Таку заяву зробив міністр інфраструктури Владислав Криклій.

Реклама

"1 млн тонн вантажів, що перевозяться по річці, зменшує витрати на ремонт доріг на 1 млрд гривень протягом 4 років. У 2019 році річкові перевезення зросли на 20%. Майже на 2 млн тонн більше вантажів перевезено за рік, отже, 2 млрд ми заощадили. В цьому році плануємо поліпшити показники річкових перевезень 2019 року", – повідомив міністр.

І додав, що розраховує на підтримку народних депутатів у справі ухвалення закону про внутрішні водні шляхи. Цей документ передбачає ремонт шлюзів Дніпровського каскаду, що дасть можливість переорієнтувати на річку додаткові 3 млн тонн експортних вантажів.

Криклій розповів, що в планах на 2020 рік значиться модернізація інфраструктури припортових залізничних станцій, що дасть перевезти залізницею експортних вантажів на 46 млн тонн більше (а це зменшить навантаження на автодороги).

"Реалізуємо проект Е-40, який дозволяє залучити 5-7 млн ​​тонн транзитних вантажів. Прибравши мільйони тонн вантажів з доріг, заощадимо мільярди державних коштів", – пообіцяв міністр.

В тренді
В Україні змінять маркування м'яса, меду й оливкової олії
Фото: REUTERS/Ajeng Dinar Ulfiana
В тренді
ФОПи зможуть платити податки через додаток "Дія": як це буде працювати
"Дія" вже знає рахунки, на які повинні надходити податки
В тренді
"Укрзалізниця" тимчасово змінила розклад поїздів: список
Реклама

Раніше сайт "Сьогодні" писав про те, що відродження маршруту Е-40 пожвавить торгівлю між Польщею, Білоруссю і Україною: одна баржа на 900 тонн замінює 18 вагонів або 45 вантажівок на 20 тонн.

Крім того, ми розповідали, що проєкт з відновлення міжнародного річкового шляху Е-40, який має надзвичайне значення для Польщі й Білорусі, вийшов на стадію практичної реалізації.

А в ефірі телеканалу "Україна 24" Владислав Криклій розповідав, скільки кілометрів бездоріжжя збираються перетворити в траси європейського рівня:

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти