Фінплан "Укрзалізниці" підтверджує необхідність її реформування, – Кушнірук

14 серпня, 16:04

Инна Бабур Инна Бабур

УЗ планує збільшити адмінвитрати, оклади, витрати на ремонт рухомого складу, хоча обсяги перевезень знижуються

Укрзалізниця планує продовжувати користуватися своїм монопольним становищем, яке дозволяє безконтрольно підвищувати тарифи на вантажні перевезення для покриття непродуктивних видатків, втрат від корупції, неефективності та управлінської безподарності. Про це пише економіст Борис Кушнірук у матеріалі "Фінплан "Укрзалізниці" підтверджує необхідність її невідкладного реформування", аналізуючи щойно прийнятий Кабінетом міністрів фінансовий план компанії на 2020 рік, повідомляє "Znaj.ua".

Реклама

За словами експерта, чимало пунктів документу викликають подив. Зокрема, це стосується цін на дизельне паливо, електроенергію, курс долара, а також дивні обсяги ремонтів та завищені адміністративні витрати.

"Судячи з цьогорічного фінплану, УЗ продовжить жити за власною парадигмою – парадигмою природного монополіста. В умовах зниження обсягів вантажних та пасажирських перевезень УЗ з незрозумілих причин планує збільшити на 43% (або на 2,7 млрд грн) витрати на ремонт рухомого складу. Ефективністю тут не пахне. Проте корупцією (через закупівлю робіт та послуг у "дружніх" структур) смердить добряче. Адмінвитрати УЗ під час кризи зростуть на 57%. Збільшення посадових окладів на 10% (при очікуваній інфляції в 5%) "з'їсть" 3 млрд грн. Можна зрозуміти, якщо збільшення зарплат корелюється з підвищенням ефективності та продуктивності праці, економією витрат на пальне та енергію, зростанням обсягів перевезень", - підкреслив економіст.

В тренді
Курс долара в Україні побив рекорд більш ніж за 1,5 року

Нагадаємо, Кабінет міністрів України затвердив фінансовий план АТ "Укрзалізниця" на 2020 рік. Відповідне розпорядження №927-р від 27 липня опубліковано на Урядовому порталі. Проєкт фінансового плану УЗ на 2020 рік був презентований у листопаді минулого року.

Раніше генеральний директор Федерації роботодавців транспорту України Владимир Гусак заявив, що у затвердженому фінансовому плані "Укрзалізниці" істотно завищені витрати на дизельне пальне та електроенергію, що може бути маркером корупції в компанії.

Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти