Через те, що великі міжнародні компанії відмовилися будувати "Північний потік – 2", Росії доводиться вести роботи на газопроводі за допомогою застарілих суден. А це збільшує ризик техногенної катастрофи.
Про це заявила Служба зовнішньої розвідки України.
"Використання технологічно застарілих судів і обладнання <...> збільшує ймовірність виникнення техногенної катастрофи з екологічними наслідками регіонального масштабу при будь-яких пікових навантаженнях", – повідомили в розвідці.
За її даними, Росія зараз має в розпорядженні такі судна:
- "Venie";
- "Владислав Стрижов";
- "Юрій Топчев";
- "Vengery";
- "Финвал";
- "Errie";
- "Катунь" – з 16 березня перебуває на ремонті в доці порту Мункебо в Данії. Судно, за даними розвідки, має зовнішні пошкодження не тільки корпусу, а й елементів управління.
- "Умка" – технічні характеристики судна не відповідає максимальним швидкостям і навантаженням.
Нагадаємо, готовність газопроводу "Північний потік – 2" досягла 95%. Залишилося укласти 121 км (5%) від загальної протяжності труби.
Як відомо, будівництво газопроводу було зупинено в грудні 2019 року, після того, як швейцарська Allseas відмовилася від укладання труб через можливі санкції з боку США. Але з грудня 2020 року будівництво відновилося. В результаті укладання газопроводу ведуть російські судна.
Уже в травні США можуть оголосити про нові санкції стосовно газопроводу "Північний потік – 2". Зараз американська влада відстежує, проти кого слід вводити санкції за участь у проекті. Востаннє обмеження розширювали наприкінці лютого.
Україна продовжує виступати категорично проти завершення російського проєкту:
5 фактів про новий локдаун, які повинен знати кожен. Пенсіонер-влогер Дід Панч в новому випуску ютуб-шоу пояснив, що, де і коли буде закрито. А також провів опитування і дізнався, як цей локдаун сприйняли українці: