Експерти пропонують створити національну комісію з регулювання залізничних тарифів

24 березня 2015, 16:38

Частина промислових підприємств може зупинитися через нові тарифи

Рішення "Укрзалізниці" підвищити тарифи на вантажні залізничні перевезення завдасть величезної шкоди металургії, хімічної та будівельної промисловості країни. Про це заявили представники різних галузей промисловості на круглому столі в Києві.

Реклама

За словами Мігеля Машаду, голови асоціації "Укрцемент", від рішення "Укрзалізниці" постраждає не тільки бізнес, а й економіка країни.

"Є межа по вартості транспортування продуктів цементної галузі, і якщо ми його перейдемо, то можемо завдати удару і по економіці в цілому", – сказав Машаду.

У свою чергу президент Союзу хіміків України Олексій Голубов вважає, що нинішнє керівництво "Укрзалізниці" взяло курс на знищення промислового потенціалу країни.

Заступник генерального директора асоціації "Металургпром" Михайло Абросимов заявив, що частина підприємств може зупинитися через нових тарифів. "Сьогодні металургія працює тільки за рахунок позикових коштів. Власні оборотні кошти мають вже мінусові значення. Так, на 1 січня 2015 галузь має мінус сім мільярдів гривень. Ми прикинули, що підвищення тарифів завдасть шкоди підприємствам ще три мільйони на місяць", – сказав Абросимов.

В тренді
Валютні борги українців перетворяться на гривневі: банкам дали два місяці
Реклама

Як повідомлялося раніше, тарифи на вантажні залізничні перевезення в Україні будуть знову підвищені до травня поточного року. Якщо це відбудеться, то підвищення стане третім за останній рік, оскільки вантажні тарифи вже індексувалися на 12,5% в червні минулого року, а на початку поточного року зросли ще на 30%.

Сергій Біленький, голова Федерації металургів України, запропонував створити Національну комісію з регулювання тарифів на транспорті. Його підтримав директор Центру транспортних стратегій Сергій Вовк. "Укрзалізниця – монополіст на ринку вантажних залізничних перевезень. Потрібен такий орган, який з одного боку контролюватиме тарифи, з іншого боку – інвестиційні витрати. Такі органи працюють за кордоном. Це буде орган, який буде працювати на етапі формування тарифів, а не постфактум", – заявив він.

Президент Асоціації "Укравідтранс" Наталія Петриченко додала, що в першу чергу обов'язково повинен бути створений незалежний регулятор. "Цілком неправильно, коли монополіст встановлює тарифи, і його ж державні вагонні компанії і платять тарифи, – повідомила Наталія Петриченко. – Я пропоную створити міжвідомчу робочу групу. Всі асоціації, об'єднання, які представляють різні галузі промисловості, повинні об'єднатися. Я готова на базі нашої асоціації створити платформу, де ми будемо збиратися і готувати рішення від всього бізнесу і всіх галузей економіки країни".

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти