ДТЕК виглядатиме по-новому

1 серпня, 11:36

Инна Бабур Инна Бабур

Візуальний стиль компанії став більш сучасним і гнучким

Реклама

Компанія представила оновлення візуального стилю, який не змінювався з 2013 року.

Про зміни візуального стилю і оновлення креативної платформи компанія розповіла в презентаційному ролику.

Реклама

За словами Ольги Захарової, директорки з комунікацій ДТЕК, нова версія візуального стилю компанії демонструє ті зміни, які відбулися в ДТЕК за останні роки, і відображає нову стратегію компанії, її ціннісні пріоритети та ключові напрямки розвитку бізнесу.

В тренді
"Євробляхерам" закрутять гайки: копи штрафуватимуть за прострочку ввезення авто

Графічний стиль бренду ДТЕК, креативна платформа та концепція рекламної кампанії були розроблені українським агентством SHOTS. Керівник агентства Михайло Поливанов вважає, що візуальний стиль компанії в результаті став більш сучасним і гнучким за рахунок динамічності й адаптивності нових елементів.

При цьому в рекламній кампанії, яка стартувала 6 липня 2020 року, ДТЕК розповідає про головну ідею нової комунікаційної платформи – енергію змін. ДТЕК уже 15 років дає енергію людям, які працюють на благо країни та змінюють Україну на краще.

Надихаючий ролик-маніфест про людей в рамках рекламної кампанії до 15-річчя ДТЕК зняла продакшн студія ESSE.

Реклама

Всі деталі оновлення візуального стилю і комунікаційної платформи ДТЕК за посиланням: https://www.dtek.com/media-center/press/energiya-peremen-dtek-obnovil-vizualnyy-stil-/

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти