Дефіцит вагонів спричинить колапс у промисловості та аграрному секторі, – Скічко

13 жовтня 2020, 16:27

Инна Бабур Инна Бабур

За його словами, дефіцит вагонів спричинить зрив термінів відвантаження продукції і зменшення виробництва і експорту

Ініціатива Мінінфраструктури обмежити термін використання залізничних вагонів призведе до списання 89 тисяч вагонів, що викличе дефіцит рухомого складу і як наслідок – колапс у промисловості та агросекторі.

Реклама

Про це написав народний депутат України, член комітету з питань транспорту та інфраструктури Олександр Скічко на своїй сторінці в Facebook.

"Введення заборони на експлуатацію піввагонів старше 33 років призведе до одночасного списання 12,6 тис. од. тільки 2021 року. Загалом до списання буде 89 тис. од. вагонів усіх типів, виникне величезний дефіцит на ринку рухомого складу. Як наслідок, скорочення промислового виробництва, втрати робочих місць, а головне – негативний вплив на бізнес клімат та інвестиційну привабливість України", – написав Скічко.

За його словами, дефіцит вагонів спричинить зрив термінів відвантаження продукції промисловими та агропідприємствами з наступним зменшенням виробництва й експорту.

"Промислові та аграрні підприємства думатимуть, де взяти 21 млрд гривень на нові вагони. Про інвестиції в модернізацію на довгий час доведеться забути", – написав депутат.

В тренді
Українців попередили про нову аферу в Мережі: шахраї крадуть з картки всі гроші
Реклама

На його думку, граничний термін експлуатації вагонів повинен бути, аби не допустити курсування 50-річних "дідусів". "Але водночас повинен бути посилений контроль за самою процедурою продовження і контролем вагонів після планового ремонту з продовженням", – наголосив Скічко.

Раніше віцепрезидент Всеукраїнської аграрної ради Михайло Соколов назвав наміри Мінінфраструктури списувати робочі вагони тільки через вік дуже дивним рішенням, наголосивши, що вагони потрібно списувати, виходячи з їх технічного стану, а не терміну експлуатації.

Представник компанії "АрселорМіттал" Володимир Ткаченко вважає, що з намірами "Укрзалізниці" обмежити термін використання вагонів має розібратись Антимонопольний комітет, адже не виключене зловживання компанією своїм монопольним становищем.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...
Хочеш бути в курсі останніх подій?
Підпишись на повідомлення. Показуємо тільки термінові і важливі новини.
Хочу бути в курсі
Я ще подумаю
Будь ласка, зніміть блокування повідомлень в браузері!

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти