За даними Держспоживслужби в 2017 році було проведено 111 перевірок по контролю за державно регульованими цінами. Розмір адміністративно-господарських санкцій склав 175 тис. Грн, а 5,3 млн коштів було повернуто споживачам.
Держспоживслужба протягом 2017 року попередила обрахування громадян за рахунок завищених цін і тарифів на 35 млн гривень.
Так, виявилося, що під час проведення моніторингу застосування державних регульованих цін на ліки в рамках урядової програми "Доступні ліки" було виявлено завищення цін на 1,2 млн грн.
Глава Держспоживслужби України Володимир Лапа розповів, що в 67% випадків споживачі звертаються зі скаргами на незадовільну якість непродовольчих товарів і послуг житлово-комунального сектора.
"Підстави для звернення споживачів: непродовольчі товари – 43%, якість послуг ЖКГ – 24%, фінансові та банківські послуги – 2%, якість продовольчих товарів – 6,2%, придбання товарів через інтернет – 6,5%, інші причини – 4 % ", – повідомив Лапа.
Більш детально про те, з якими проблемами зіткнулися українські споживачі в 2017 р., читайте в матеріалі сайту "Сегодня": Від чого страждають українські споживачі: завищені ціни і прострочений товар.
Раніше сайт "Сегодня" писав, як українці, завдяки фокусам з маркуванням товарів, купують "кота в мішку" замість продуктів.