Банк в смартфоні: як нові технології змінюють життя українців

1 серпня 2018, 15:38

Українці вважають за краще проводити час в месенджерах і соціальних мережах, банки на базі таких платформ створюють цілі сервіси і йдуть туди, де проводять час їхні клієнти

Дізнатися залишок за кредитом, зробити запит на оформлення позики або дізнатися про стан рахунку можна за кілька секунд. Не потрібно нікуди дзвонити або йти до відділення. Досить відкрити Viber й обрати потрібний розділ. Кілька кліків – і все готово. Справжня смартфономанія торкнулася і банківського сектора. Сайт "Сегодня" разом з головою правління банку ПУМБ Сергієм Черненко з'ясував, як українці витрачають час в мережі і чому це допомагає фінансовим установам.

В середньому українці витрачають на смартфони дві з половиною години на день. Щороку кількість власників таких гаджетів зростає. Зараз це близько 40% населення, а серед міллінеалів (народилися з 1981 по 2001 рік) – 80%. Останній показник випередили тільки США, говориться в даних Google. Українці вважають за краще проводити час в месенджерах і соціальних мережах. У лідерах за популярністью: Whatsapp, Facebook і Viber.

Банки на базі таких платформ створюють цілі сервіси і йдуть туди, де проводять час їхні клієнти. Наприклад, ПУМБ дозволяє отримувати найпопулярніші послуги в діалоговому вікні Viber. Тут можна відправити запит на оформлення кредиту, дізнатися про стан рахунку, переглянути останні платежі, суму дострокового погашення, провести оплату з карти будь-якого банку.

"Щоб запустити таку функцію – потрібно знайти на сайті банку іконку Viber, або в самому мессенджері – Паблік Аккаунт ПУМБ, і відкрити чат. У вас з'явиться діалогове вікно. Заходимо в розділ" Мої кредити та карти". Тут ми можемо дізнатися суму останнього платежу. Або скільки людині залишилося сплатити, щоб повністю розрахуватися з банком", – пояснює Сергій Черненко.1533032333.292

Кількість власників смартфонів в Україні зростає з кожним роком. І використовувати гаджети можна не тільки для спілкування. Банки створюють власні додатки, а для тих клієнтів, яким зручніше користуватися звичними інструментами, розробляють окремі сервіси. Вже зараз власники смартфонів можуть цілодобово звертатися до свого особистого банкіра в Viber.

1533032280.5265

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти