"Антонов" відповів на наміри РФ передати супровід "Русланів" одному з російських підприємств

1 серпня 2016, 12:51

Рузана Ємельянова , Сергій Остапенко

Підприємство продовжує виконувати всі обов'язки розробника цивільного літака Ан-124-100

Українське державне підприємство "Антонов" виступило з офіційною заявою щодо інформації про намір авіаційних властей РФ відмовитися від послуг ДП "Антонов" з підтримки льотної придатності літаків Ан-124-100 "Руслан" і передати функції розробника одному з російських підприємств. Про це повідомляє прес-служба підприємства.

Реклама

"ДП "Антонов" офіційно заявляє, що не передавало і не передає свої права та обов'язки, покладені на міжнародними авіаційними стандартами, і продовжує виконувати всі обов'язки розробника цивільного літака Ан-124-100 "Руслан".

ДП "Антонов" відповідає міжнародним авіаційним стандартам, що містяться в Керівництві Міжнародної організації цивільної авіації ICAO з льотної придатності (Doc 9760), як організація, відповідальна за типову конструкцію (Частина І "Визначення та скорочення") власник сертифіката типу, що несе відповідальність щодо конструкторської документації авіаційного вироби, постійного відповідності типової конструкції авіаційного вироби нормам льотної придатності", – йдеться в повідомленні.

Як відзначили в прес-службі, згідно з цими стандартами, "організація-розробник типової конструкції, яка отримує інформацію від усіх експлуатантів повітряного судна даного типу, має найкращі можливості по розробці рекомендацій, спрямованих на вирішення проблем, що виникають з авіаційною технікою на стадії експлуатації".

"ДП "Антонов" є розробником цивільного літака Ан-124-100 і власником Сертифікату типу №ТЛ 0021, виданого Авіаційною владою України, і Сертифікату типу №24-124-100, виданого Авіареєстром Міждержавного Авіаційного Комітету (АР МАК). ДП "Антонов" також – держатель Сертифікату розробника авіаційної техніки №UA.21J.0016, виданого Авіаційної владою України, і Сертифікату Розробника авіаційної техніки № Р-2, виданого АР МАК. Відповідно до Керівництва з льотної придатності ICAO, Doc 9760, Частина V, Глава 6, Авіаційними правилами Міждержавного Авіаційного Комітету, Частина 21 (АП-21), п. 21.44, Авіаційними правилами України, Частина 21 (АПУ (Part) -21), п. 21.А.44, ДП "Антонов" виконує всі обов'язки власника Сертифікатів типу і організації, відповідальної за типову конструкцію, щодо підтримки льотної придатності літаків Ан-124-100 "Руслан". Таким чином, тільки ДП "Антонов" має повний комплект конструкторської та доказової документації за результатами сертифікації цього літака. Підприємство не передавало кому б то не було матеріали випробувань, що дозволяють виконувати обов'язки з підтримки льотної придатності літака", – йдеться в повідомленні.

Реклама

Крім того, ДП "Антонов" є автором Програми збереження цілісності конструкції і контролю старіння літаків Ан-124-100 "Руслан", Програми контролю отказобезопасность, які розроблені відповідно до сучасних міжнародних стандартів і дозволяють на належному рівні підтримувати льотну придатність літака. Суворе виконання цих Програм є головною умовою забезпечення безпеки експлуатації літаків Ан-124-100 "Руслан".

В тренді
В Україні застиг курс долара, а євро все одно дорожчає: офіційний курс

ДП "Антонов" як розробник авіаційної техніки має повний штат висококваліфікованих конструкторів і фахівців, необхідні лабораторії і обладнання по статичним і втомним випробувань літака для здійснення постійного моніторингу технічного стану цих унікальних літаків, що дозволяє своєчасно реагувати і завчасно виключати виникнення небезпечного стану конструкції літака в експлуатації .

"У зв'язку з цим будь-яка спроба передати функції організації, відповідальної за типову конструкцію, іншому підприємству за наявності функціонуючого Розробника, грубо суперечить стандартам ICAO, а також авіаційним правилам і нормам Євросоюзу, США, України та РФ. У разі виведення цивільних літаків Ан-124-100 "Руслан" з-під нагляду ДП "Антонов", підприємство буде змушене звернутися в міжнародні авіаційні організації з заявою про зняття з себе відповідальності за забезпечення безпечної експлуатації цих повітряних суден на міжнародних авіалініях. Можливі в такому випадку авіаційні події тягнуть за собою загрозу життю і майна громадян тих країн, де будуть експлуатуватися ці літаки", – заявили в прес-службі.

"У цьому питанні ДП "Антонов" займає принципову і послідовну позицію – експлуатація літаків "Антонов" має виконуватися в суворій відповідності до вимог міжнародного авіаційного законодавства і розробленої ДП "Антонов" експлуатаційної документації", – підкреслили в підприємстві.

Раніше повідомлялося, що Росія має намір випускати літаки Ан-124 "Руслан" самостійно, без участі України.

Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти