Антимонопольний комітет України розглянув справу про змову між великими торговельними мережами, які діють під брендами "Сільпо", "Фора", "Фуршет", "Велика кишеня", "ЕКО маркет", "Караван", "Білла", "Новус", "Спар", "Бімаркет", "Метро", і дослідницьку компанію АСНільсен Юкрейн. Про це повідомляє прес-служба АМКУ.
"Діяльність картеля (об'єднання декількох підприємств однієї галузі – ред.) приводила до обмеження конкуренції на ринку послуг з організації роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах переважно продовольчого асортименту міста Києва, в результаті чого введені несприятливі умови для виробників і постачальників. Це призвело до істотного завищення цін для споживачів на товари повсякденного попиту", – йдеться в повідомленні.
Антимонопольний комітет оштрафував ці компанії більш ніж 203 мільйонів гривень.
В АМКУ відзначають, що "АСНільсен Юкрейн" та торгові мережі повинні припинити порушення законодавства про захист економічної конкуренції протягом двох місяців.
Нагадаємо, в березні Антимонопольний комітет України рекомендував 13 торговельним мережам знизити роздрібні ціни до рівня, який існував до періоду підвищеного попиту на продовольчі товари.
Читайте також:
- Яйця подорожчали на 70%, але причин для зростання цін немає – АМКУ
- АМКУ наказав Мінфіну обґрунтувати ціни на проїзд в автобусах і маршрутках
- Торговельні мережі необґрунтовано завищили ціни на продовольчі товари – АМКУ
- В супермаркетах повинні подешевшати продукти
- АМКУ порадив 13 торговельним мережам знизити ціни на продукти