Представники американських компаній заявили про готовність збільшувати обсяги інвестицій в Україну. Про це повідомив президент Петро Порошенко.
У зустрічі з главою української держави взяли участь представники відомих американських і глобальних компаній, які вже представлені в Україні, або зацікавлені в розвитку бізнесу в країні.
Під час зустрічі президент детально представив макроекономічну ситуацію і стратегію економічного розвитку України на шляху європейської і євроатлантичної інтеграції і розповів про зміни, які відбулися в Україні з моменту його останньої зустрічі з представниками американського бізнесу в 2017 році.
"Сьогодні в Україні вже можна побачити результати реформ, про які говорить сам бізнес, – істотно покращився інвестиційний клімат, зростає кількість прямих іноземних інвестицій, в цілому макроекономічна ситуація в нашій країні має чіткі ознаки стабільності", – розповів Порошенко.
Президент також зазначив, що зменшення співвідношення зовнішнього боргу держави до національного валового продукту останніми роками дуже знаково і демонструє відповідальну політику влади і стабільне зростання України.
Особливу увагу було приділено питанням приватизації та подальшого залучення іноземних інвестицій в економіку України. Зокрема, представники однієї з аграрних компаній зазначили, що Україна сьогодні – найцікавіший і найбільш конкурентний ринок в Європі.
Американсько-українська бізнес-рада (USUBC) заснована в 1995 році. Станом на 2018 рік вона об'єднує понад 200 американських компаній, що працюють в Україні.
Раніше глава держави підкреслив, що зараз триває робота щодо поліпшення інвестиційної привабливості країни. Зокрема, нещодавно шведський бренд H&M запрацював в Україні, а також було підписано угоду про інвестиції у відновлювану енергетику з боку норвезької компанії. Президент розповів, що ще планується рішення з інвестицій саудівської компанії в аграрний сектор і очікується прихід бренду Decathlon.
IKEA почне роботу в Україні в 2019 року не з класичного формату, а з відносно нового Сity store. Сity store – це формат відносно невеликих магазинів IKEA в складі більших торгових центрів. Класичний формат роботи цього бренду – будівництво власних ТЦ – в Україні поки не планується.