"Яндекс" обнулив рахунки своїх партнерів

23 червня 2017, 16:44

У компанії пояснили, що через санкції не можу виконувати фінансові операції

Вчора, 22 червня, багатьох українських користувачів "Яндекс.Директ" чекав неприємний сюрприз – залишки на їхніх рахунках обнулили. Перед цим "Яндекс" розіслав повідомлення своїм партнерам в Україні про те, що більше не може виконувати зобов'язання перед ними і здійснити повернення коштів за ненадані послуги через "обставин непереборної сили". Скріншот повідомлення опублікувала фахівець з контекстної реклами Євгенія Дуброва-Аліксюк.

Реклама

"Уже кілька людей написали з України: всі клієнти "Яндекса" залишилися без грошей. Тобто вранці гроші на акаунтах були, а зараз там мінуси. Судячи з голосування в телеграмі це відбувається масово", – прокоментувала Дуброва-Аліксюк.

04ed2face78089ec7c2756afcd2ad52f

Нагадаємо, днями Шевченківський районний суд Києва наклав арешт на вилучені в офісі компанії "Яндекс. Україна" в Одесі 185 ноутбуків і 36 системних блоків, а також на інші носії інформації і на всю документацію. Раніше Служба безпеки Українипід час обшуків задокументувала, що компанія "Яндекс Україна" передавала особисті дані українців Росії, зокрема дані співробітників правоохоронних органів і військових ВСУ.

В тренді
Альтернатива депозитам? Ми порівняли реальну прибутковість ОВДП і банківських вкладів

Сам "Яндекс" після блокування своїх сервісів на території України прийняв рішення закрити офіси в країні.

Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...
Хочеш бути в курсі останніх подій?
Підпишись на повідомлення. Показуємо тільки термінові і важливі новини.
Хочу бути в курсі
Я ще подумаю
Будь ласка, зніміть блокування повідомлень в браузері!

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти