Українці з нетерпінням чекають появи в Україні німецької мережі супермаркетів Lidl, які обіцяють наднизькі ціни на свої товари й заявляють про себе як про головного конкурента АТБ.
"Сьогодні" разом з експертом з'ясовували, чи справді нові супермаркети можуть конкурувати з гігантами українського ринку.
Буде дешевше?
За словами члена Економічного дискусійного клубу Олега Пендзина, будь-яка мережа супермаркетів, яка заходить в Україну, передовсім укладає угоди з місцевими постачальниками.
"Цінова ситуація буде формуватися, зважаючи на загальну ринкову ситуацію, тобто жодних наддешевих цін там не буде, там будуть такі ціни, які є в Україні".
Пендзин наголосив, що в Україні вже є великі торгові мережі з-за кордону, наприклад гіпермаркети "Ашан", і в них ціни на продукти не сильно відрізняються від середніх по країні.
"Захід сюди чергового ритейлера зовсім не означатиме, що ціни будуть сильно дешевші за середні по Україні, а специфіка формування цін у кожного ритейлера є особливою, і кожен орієнтується на певну групу населення. З огляду на це і формується цінова та маркетингова політика. Ніякого дива не буде".
Складе конкуренцію АТБ?
Наш експерт зазначив, що АТБ на сьогодні – серйозно представлена мережа супермаркетів в Україні, її магазини є в кожному великому місті.
"Кожен новий ритейлер має вкласти достатньо великі гроші для того, щоб мати такий рівень охоплення території. Якщо у вас є два-три супермаркети в Києві – про вас ніхто не буде знати. Я не думаю, що іноземний інвестор буде так сильно вкладатися в Україну найближчим часом".
Тож на думку експерта, через величезну кількість конкурентів нові магазини можуть навіть розчинитись на українському ринку.
Раніше ми зібрали для вас антирейтинг товарів з Lidl, а також написали, коли мережа може з'явитись в Україні.