В Україні вже дозволили використовувати гаджети замість касових апаратів, а відтепер і сама реєстрація "касової апаратури" буде здійснюватися за спрощеною процедурою. Про це повідомило Міністерство фінансів України, чий указ №64 про затвердження порядку ведення реєстру примірників реєстраторів розрахункових операцій (реєстр примірників РРО) і реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій (реєстр ЦСО) вступив в силу.
Так, щоб отримати свідоцтво, тепер необхідно відправити заяву на реєстрацію, яку можна подати в електронній формі без додатків.
"Всі процедури здійснюються в електронній формі. За бажанням суб'єкти господарювання можуть подати заяву про реєстрацію РРО в паперовій формі і отримати реєстраційне посвідчення в паперовій формі", - відзначили в Мінфіні.
Реєстрація РРО буде здійснюватися в наступному порядку:
- виробник РРО включає ЦСО в реєстр ЦСО;
- виробник РРО включає екземпляр РРО в реєстр примірників РРО;
- ЦСО направляє електронне повідомлення про укладений договір з власником РРО до контролюючого органу за місцем реєстрації РРО;
- суб'єкт господарювання – власник РРО подає заяву про реєстрацію РРО;
- ДФС направляє в ЦСО довідку про резервування фіскального номера (дійсна три дні);
- ЦСО вводить РРО в експлуатацію і подає до контролюючого органу, де проводиться реєстрація РРО, акт введення в експлуатацію та довідку про опломбування РРО;
- ДФС видає реєстраційне посвідчення.
Нагадаємо, раніше експерти розповіли "Сьогодні", что даст бизнесу замена РРО смарт-девайсами.
Читайте також: