Нещодавно в Верховній Раді був зареєстрований законопроект №8055 "Про заснування фінансового омбудсмена " , який повинен впровадити механізм позасудового вирішення спорів між фінансовими установами та споживачами .
Але далеко не всі раді приходу фінансового омбудсмена . Так , представники бізнесу та фінустанов відзначають , що їх інтереси в законопроекті взагалі не враховані .
"Как относится к этой ситуации финансовый рынок, когда за наши же деньги, на нас будут жаловаться? Конечно, здесь двойное отношение. Данный законопроект движется благими намерениями, но, его можно принять в том случае, если в каждую статью существующего законопроекта будут внесены мотивы и интересы финансового сектора. В том варианте, в котором сейчас есть законопроект, он вызывает массу протестов", – говорит Анна Замазеева, глава правления Всеукраинской ассоциации финансовых компаний.
Наприклад , відмова від надання фінансової послуги тягне за собою привід для скарг . Якщо оформляти депозит в банку , надати підтверджуючий документ про походження грошей , часто клієнти відмовляються це робити і в банках не задовольняють їх прохання у відкритті депозиту . В такому випадку , клієнт може піти і поскаржитися фінансовому омбудсмену .
"Надо принять во внимание такие моменты и тогда финансовый сектор более лояльно отнесется к законопроекту", – подытожила Анна Замазеева.