Спілкування-важливаскладоваробочогопроцесу.Співробітникиздійснюютькомунікаціюзклієнтами,колегами,партнерамитаін.Сучаснітехнічні засобиіпрограмнезабезпеченняпропонуютьбезлічваріантівтого,вякому форматіцеможнареалізувати.Наприклад,ділове листування,спілкуваннявмесенджерах,онлайн-нарадитат.д.УсвоємуновомуопитуванніфахівціМіжнародногокадровогопорталу HeadHunter Україна дізналися,які самесучасніінструментиспілкуваннявикористовуютьвсвоїйроботіукраїнці.
Сьогоднііснуєчималосервісів,що дозволяютьприв'язатиробочупоштудоособистої.Узв'язкузцимтимчасовірамкиробочогоспілкуваннязміщуються,анерідкоізовсімстаютьрозмитими.І,яксвідчатьрезультатиопитування,більшачастинареспондентів(77%)вважають за краще неприв'язуватиробочупоштудоособистої.
Щеодиноперативнийспосібспілкуватисяпід часробочогопроцесу-цевикористаннярізнихмесенджерів.Цеможебутизручно,якщонадвирішеннямзавданняпрацюютьпредставникирізнихдепартаментівабоспівробітникизрізнихрегіонів.Так,79%опитанихвідзначили,щовикористовуютьмесенджеривділовомуспілкуванні.У тойжечасдеякізнихвикористовуютьне тількивроботі,а й у вільнийчас.
УТОП-3месенджерів,які використовуютьсяучасникамиопитуваннядлявирішенняробочихпитань,увійшлиSkype,ViberіFacebook Messenger-75%,57%і25%відповідно.Аледанімесенджеритакожвикористовуютьсяідляособистогоспілкування.За допомогоюSlack,TelegramіLyncспілкуєтьсяменша кількість респондентів.
Підпишись на наш telegram
Лише найважливіше та найцікавіше