"По территориальному распределению, большинством покупателей оказались жители небольших городов (58%). Продавали же, наоборот, чаще жители городов-миллионников", — говорят аналитики портала.
Найпопулярніші товари були визначені по пошуковим запитам з комп'ютерів. Згідно з їхніми даними, в 2017 році українці масово прагнули долучитися до спорту або ж, навпаки, позбутися від свого двоколісного друга. "Велосипед" склав 17,2% від усіх пошукових запитів. На другому місці – "диван": його шукали 13% користувачів. На третьому і четвертому місцях розташувалися смартфони двох вже не актуальних моделей iPhone 5s і iPhone 6 (10,7% і 9,5% всіх запитів відповідно). Далі в рейтингу відзначилися модниці – 9,4% шукали "нове плаття" і городники – 9,3% намагалися придбати "мотоблок". За ними в пошукових запитах йдуть куртки (9,2%), кросівки (8,7%) і ноутбуки (6,8%).
Нарешті, замикають десятку найпопулярніших запитів квартири – до них придивлялися 6,2% від усіх користувачів інтернет-порталу безкоштовних оголошень.
Місяцеходи і бейбіленди
За словами експертів , в цьому році в онлайн – шопінг з'явилися нові тренди . Наприклад , в сотню найбільш поширених запитів від користувачів несподівано потрапила ... собака породи хаскі . А ось популярність спіннерів була швидкоплинною , і за підсумками року ці " крутилки " зайняли всього 18 – е місце за популярністю .
"Одним из самых необычных детских товаров, пользующимся спросом, стал бейбиленд — популяризированная японскими комиксами игрушка-волчок. Среди обуви — слипоны, луноходы и даже дутики", — говорят аналитики Olx.
У користувачів смартфонів запити різняться в залежності від операційної системи . Так , якщо запити власників Аndroid – пристроїв практично збігаються з користувачами комп'ютерів , то власники пристроїв на базі iOS відзначилися лояльністю до власного бренду : 6 позицій в топ – 10 займають гаджети Apple .