Українці стали витрачати більше грошей на покупки в мережі: хочуть кататися і лежати

27 січня 2018, 07:00

Ірина Крикуненко

У мережі народ шукав велосипеди, дивани і смартфони, а ось Спінера вже залишилися в минулому

Уминуломуроціукраїнцісталивитрачатинапокупки в мережі більшегрошей-про цесвідчатьданіпро пошукові запитиза2017рік наодному знайбільшихінтернет-порталівбезкоштовнихоголошень."Сегодня"дізналася,які товарикористувалисянайбільшою популярністювминулому роцііякі новітрендиз'явилисявонлайн-шопінгу.
Згідно з даними порталуOLX,в 2017-му середнійчеквкатегоріяхспоживчихтоварівв порівнянніз 2016рокомзбільшивсяна7%ісклавмайже 1300грн.Щостосуєтьсятоварівздоставкою,тосереднявартістьвідправлених покупокбула454грн.

"По территориальному распределению, большинством покупателей оказались жители небольших городов (58%). Продавали же, наоборот, чаще жители городов-миллионников", — говорят аналитики портала.

Найпопулярніші товари були визначені по пошуковим запитам з комп'ютерів. Згідно з їхніми даними, в 2017 році українці масово прагнули долучитися до спорту або ж, навпаки, позбутися від свого двоколісного друга. "Велосипед" склав 17,2% від усіх пошукових запитів. На другому місці – "диван": його шукали 13% користувачів. На третьому і четвертому місцях розташувалися смартфони двох вже не актуальних моделей iPhone 5s і iPhone 6 (10,7% і 9,5% всіх запитів відповідно). Далі в рейтингу відзначилися модниці – 9,4% шукали "нове плаття" і городники – 9,3% намагалися придбати "мотоблок". За ними в пошукових запитах йдуть куртки (9,2%), кросівки (8,7%) і ноутбуки (6,8%).
Нарешті, замикають десятку найпопулярніших запитів квартири – до них придивлялися 6,2% від усіх користувачів інтернет-порталу безкоштовних оголошень.

Місяцеходи і бейбіленди

Реклама

Засловамиекспертів,вцьомуроцівонлайн-шопінгз'явилисяновітренди.Наприклад,всотнюнайбільш поширених запитіввідкористувачівнесподіванопотрапила...собакапородихаскі.Аосьпопулярністьспіннерів булашвидкоплинною,іза підсумкамирокуці"крутилки"зайняливсього18-емісцеза популярністю.

"Одним из самых необычных детских товаров, пользующимся спросом, стал бейбиленд — популяризированная японскими комиксами игрушка-волчок. Среди обуви — слипоны, луноходы и даже дутики", — говорят аналитики Olx.

Укористувачівсмартфонівзапитирізнятьсявзалежностівідопераційноїсистеми.Так,якщозапитивласниківАndroid-пристроївпрактичнозбігаютьсязкористувачамикомп'ютерів,товласникипристроївнабазіiOSвідзначилисялояльністюдо власногобренду:6позиційвтоп-10займаютьгаджетиApple.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти