Своя справа: маркетинг-директор приватної клініки з Обухова відкрив свою дитячу ігрову кімнату

17 червня 2018, 02:42

Тетяна Негода

За 2 роки – 2 ігрових центри і популярність на все місто

КолисьСергійСнєгірьовмріявстативихователемвдитячомусаду.Алемамасказала:забудь,хлопчики небуваютьняньками.Хлопецьвирісівідкривдитячуігровукімнату.

"Все сложилось само по себе. Новый микрорайон, молодые семьи, полный двор детей, — рассказывает он. — У нас тоже 5-летний сын. И я ко всем приставал с идеей, что надо устроить клуб для детей на случай плохой погоды".

Нащоотримуваввідповідь-осьівідкриййогосам!

Обміркувавшипроектякслід,Снєгірьов,маркетинг-директорприватноїклініки,жительОбухова(Київськаобласть),зважився.Іне прогадав!Ігровакімнатасталаулюбленимдитячимклубомдлясвяткуванняднівнародженнятанастількикомерційноуспішнимпроектом,щонедавнопідприємецьвідкривщеодну.

"И в ней один только лабиринт размером как весь первый центр, помещение в три раза больше, — гордится маркетолог. — Тут уж я воплотил все мечты и фантазии. Неоновый зал, светомузыка для детского диско...".

Іцене межа:Снєгірьоввпевнений,щопоганий тойбізнесмен,якийне будуєпланинамайбутнє.

Стартовий капітал: пішли всі заощадження

Реклама

За першою освітоюСергій-інженермедичногообладнання,алепотімзакінчивбізнес-школуіставфахівцемз маркетингу.Після6-гокурсувжеорганізувавсвійінтернет-магазин,потімвидававгазетуоголошень.Якваритьсябізнес,розумів.Довгошукавприміщенняворенду,аврезультатійогокупив.

"Решил делать по-серьезному: все семейные сбережения, несколько десятков тысяч долларов, потратили на покупку, ремонт и оборудование", — рассказывает Снегирев.

Інтер'єрпродумавсам:щосьсмикнувзінтернету,щосьзапозичивуіншихігровихкімнат-обдумуючипроект,Сергійзсиномвідвідали,зайогословами,майжевсіігровіцентриУкраїниікількавПольщі.Презентуватийогоне склало труднощів:навичкимаркетологадозволилиохопитинайефективнішіканалиреклами.

"Да и в интернете очень много тематических сайтов, форумов, роликов о том, как продвигать подобные услуги", — делится он.

Відкриттяприурочилидо24 серпня:вихіднийдень,івхідвкімнатубезкоштовний.

"Весь район пришел, человек 100 за день перебывало!" — смеется Сергей.

Далісарафаннерадіозробилосвою справу.

Хорошийтоварпродаєсебесам,апослугадужезалежитьвідтого,хтопропонує.ТомуперсоналдлякімнатиСергійвідбиравретельно.

"Администраторов ищу инициативных. Чтоб не пропускали детей через конвейер, а участвовали в процессе", — рассказывает основатель детского клуба.

Самвінпровіввньомупарумісяцівізрозумів,щонаадміністраторівможнапокластися.Теперзаглядаєтількивечорами-запитати,яксправи.

"Многое из того, чем дополнили интерьер, предложили девочки: аквариум, подвесное кресло. Все креативные и с душой к работе", — говорит он.

Згодомігровийцентробріспартнерами-аніматорами,кондитерами.Цеіреклама,ідопуслуги-отримуєшікімнатудляднянародження,ітортзатракціонами.

"Их тоже подбирал. Должен знать, что не испортят репутацию, — объясняет Сергей. — Если мой клуб с ними сотрудничает, значит, они уже провели праздник для моего ребенка, и я их рекомендую".

Найважче: режим 24/7

Упідприємцямізкипрацюютьцілодобово.

"Бывает, ночью просыпаешься и записываешь пришедшие на ум идеи", — говорит он.

Складнощіневичерпні:вліткуосьігровікімнатипустують-погодахороша.Ситуаціюврятуваладумкапродитячийлітнійтабір.

"У меня и в клинике полно работы, хоть разорвись. Без поддержки супруги и руководства не справился бы", — говорит Снегирев.

Аджевідповідальністьвсянасвоїхплечах.Багато щоможнадізнатисязінтернету-тонкощіорганізації,аждопорадпооренді.Аосьгарантійніхто недасть:

"Я вот задумывал комнату как место, куда можно привести ребенка на час-два, чтобы сбегать на почту или к стоматологу. И ошибся: выстрелили дни рождения. Оказалась удачной идея детской территории с аниматорами, где ребенок и его гости полноправные хозяева, — признается Сергей. — Поэтому в новом центре комнат для дней рождения целых 3".

Як змінилося життя

ТеперзСергіємвітаєтьсякожнадругазустрічнамама,амалюкибурхливореагують,угледівшиу дворі.Багатогородянзнаютьйоговобличчя:господарособистопроводитьзаходинаДеньзахистудітейіденьнародженняклубу.

"Свое дело дает энергию, веру в будущее и психологически заряжает. Насколько это трудно, настолько и здорово", — сознается он.

Важливурользігралооточення,колегипобізнес-школі.УСнєгірьоваз'явилосяколоновихдрузівзідеями,досвідомведеннябізнесу,комерційнимталантом,віроювуспіх.

"Общение с ними окрыляет. Не то что стройбригады со своим "никак нельзя, не получится". Совсем иное мышление", — делится предприниматель.

Вінставчастобувативколіоднодумцівіпереконався:якщоулюдейвиходить,тоіуньоговийде.

Поради бувалого директора

Длябізнесменаважливо незастоюватисянамісці.Ті,хтопрограв,вякийсьмоментпростозавмерли,впевненийСергій.

"Одни проекты развиваются, другие медленно умирают. Все кончается провалом, только если хозяин не желает видеть проблему и бороться с ней", — убежден опытный предприниматель.

Безвихіднихситуаційвроботімайжене буває,кажеСергійінаводить приклад.Про придбаннядругогоприміщеннявінвівпереговорипівроку.Ачерездвадніз'ясувалося,щоканалізаціявньомуповністюзабитаіремонтуне підлягає.Найнятідляремонтубудівельникиприїхали,покрутилиголовоюіпоїхали:немаєсенсупрацювати,безсанвузладитячакімнатанефункціональна.

"Вызвал службу канализационной прочистки. Они с применением электродвигателя заходили 14 раз в трубу и не справились, — рассказывает Сергей. — Пригласил другую, применяющую гидродинамическую чистку, — 6 раз пробовали и впустую".

Вжезбиралисяїхати,алезамовникумовивспробуватищераз-викликоплачений,раптомвийде?

"И на седьмой раз они пробили! Эта история доказывает: предпринимателю нельзя останавливаться ни на шестой, ни на десятой попытке. Никогда не знаешь, когда надо было еще раз постучать в дверь, чтобы она открылась", — убежден основатель детских клубов.

Якщовіриш,щовсеможливо,воноіреалізується.

Успіх в цифрах

Реклама

Сергій Снєгірьов виношував ідею бізнесу 1,5 року, за цей час відвідав десятки ігрових центрів, прораховував потенційні вигоди і збитки. Розрахунки виправдалися відсотків на 80. У свої 33 він зайнявся реалізацією проекту. Від моменту підписання договору на приміщення до відкриття обох центрів проходило не більше місяця. Ігрова кімната вийшла на заплановані результати через 7 місяців, перші 2 місяці роботи були збиткові. Через 2 роки бізнес розширився. У пошуках адміністраторів Сергій приймає десятки дзвінків, а після співбесіди вибирає одну кандидатку з 5-7. І вони дітям подобаються: відвідуваність б'є рекорд за рекордом.

"Однажды одновременно в комнате было 70 детей! Это максимум для такого помещения, — вспоминает Снегирев. — А как-то за день забронировали сразу 8 дней рождения при норме 1—2 заказа в день. И на той же неделе пришлось отказать 7 клиентам. Тогда я и задумался: вторую комнату открою я, или это сделают другие люди, спрос большой".

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти