На своїх онлайн-"щоденниках" блогери заробляють тисячі, а деякі, і мільйони доларів на рік. Успішні українські блогери розповіли порталу Deadline, в чому секрет їхнього успіху в Instagram , чи може соцмережа стати основним джерелом доходу , і чи залежить фінансовий успіх від популярності .
Інстаграм – блогер Олена Базу зізналася , що скоро буде шукати помічницю для ведення Instagram – сторінки власного бренду одягу . Базу запевняє , що піаром досить успішно займається сама , поки на це вистачає часу . Крім блогу в Instagram , дівчина пише тексти на особистий сайт , а також веде Youtube – канал .
Instagram Олени Базу. Скріншот
На соцмережі Базу витрачає кілька годин на день . Втім , на обробку великої кількості фото або монтажу складного відео йде до шести годин , а якщо обсяг контенту великий – два або навіть три дні . Про співпрацю з рекламодавцями , як запевняє Базу , їй пишуть кожен день . Часто це бренди або установи з Нью – Йорка . Реклами в її профілі мало , оскільки більшість хоче працювати безкоштовно , а Олена вже давно не працює за бартером .
Базу найчастіше знімає в подорожах , і робить фото заздалегідь . Як розповідає дівчина , найбільше проблем виникає з періодичністю . Адже важливо постити без затримок – тоді аудиторія зростає найбільш органічно .
Советы начинающим блогерам от Елены Базу:
|
- у тих , хто має 20 тис . передплатників , реклама буде коштувати 400 грн ;
- 50 тис. – 700 грн;
- 100 тис. – 1500 грн;
- 200 тис. – 4000 грн.
- 50 тис. передплатників – 400 грн;
- 100 тис. – 800 грн;
- 200 тис. – 2000 грн.
Якщо допустити , що блогер в середньому публікує в день один рекламний пост і одну рекламну " історію " , заробіток за місяць буде також залежати від числа передплатників :
- 50 тис. – 33 тис. грн;
- 100 тис – 69 тис. грн;
- 200 тис – 180 тис. грн.
Instagram Тетяни Губенко. Скріншот