Скільки заробляють блогери в Україні: експерти розповіли, як отримувати гроші в соцмережах

30 квітня 2018, 07:45

Для реклами блогеру, швидше за все, відправлять продукт або зроблять послугу, але заробіток залежить від числа передплатників

На своїх онлайн-"щоденниках" блогери заробляють тисячі, а деякі, і мільйони доларів на рік. Успішні українські блогери розповіли порталу Deadline, вчому секретїхнього успіхувInstagram,чи можесоцмережастатиосновнимджереломдоходу,ічи залежитьфінансовийуспіхвідпопулярності.

Реклама

Інстаграм-блогерОленаБазузізналася,щоскоробудешукатипомічницюдляведенняInstagram-сторінкивласногобрендуодягу.Базузапевняє,щопіаромдоситьуспішнозаймаєтьсясама,покинацевистачаєчасу.КрімблогувInstagram,дівчинапишетекстинаособистийсайт,атакожведеYoutube-канал.

.png_751Instagram Олени Базу. Скріншот

НасоцмережіБазувитрачаєкількагодин надень.Втім,наобробкувеликої кількостіфотоабомонтажускладноговідеойдедошестигодин,аякщообсягконтентувеликий-дваабонавітьтри дні.Про співпрацюзрекламодавцями,якзапевняєБазу,їйпишутькожендень.ЧастоцебрендиабоустановизНью-Йорка.Рекламивїїпрофілімало,оскількибільшістьхочепрацюватибезкоштовно,аОленавжедавно непрацюєза бартером.

Базунайчастішезнімаєвподорожах,іробитьфотозаздалегідь.Якрозповідаєдівчина,найбільшепроблемвиникаєзперіодичністю.Аджеважливопоститибеззатримок-тодіаудиторіязростаєнайбільшорганічно.

В тренді
Ринок пального: чи буде подальше подорожчання бензину
Реклама

Советы начинающим блогерам от Елены Базу:

  • "Первые просмотры и подписки в Youtube можно получать от друзей – сбрасывать им ссылки, рассказывать о своих видео в Instagram, Facebook, Twitter или просто вживую".
  • "Чтобы набрать аудиторию, нужна стабильность публикаций. Любой контент находит своего зрителя, и чем больше вы будете постить, тем больше людей будут за вами следить и подписываться. Я знаю блоги, в которых очень посредственный контент, зато по два миллиона подписчиков, так как ведут канал уже пятый год".
  • "Набирать аудиторию среди школьников проще, чем среди 30-летних, но важно не останавливаться на этом и делать свой контент для аудитории, которая вам близка".
  • "Истинный сторителинг – на вес золота".

Про заробіткиіцінинарекламувInstagramрозповілаблогерзКиєваТетянаГубенко.Заїїсловами,всезалежитьвідчислапередплатників.наприклад:
  • утих,хтомає20тис.передплатників,рекламабудекоштувати400грн;
  • 50 тис. – 700 грн;
  • 100 тис. – 1500 грн;
  • 200 тис. – 4000 грн.
Губенкопідкреслює,щодлярекламиблогеру,швидше за все,відправлятьпродуктабозроблятьпослугу.

ВсторізвInstagramрозцінкивідрізняються:
  • 50 тис. передплатників – 400 грн;
  • 100 тис. – 800 грн;
  • 200 тис. – 2000 грн.

Якщодопустити,щоблогервсередньомупублікуєвденьодинрекламнийпостіоднурекламну"історію",заробітокзамісяцьбудетакожзалежативідчислапередплатників:

  • 50 тис. – 33 тис. грн;
  • 100 тис – 69 тис. грн;
  • 200 тис – 180 тис. грн.
Втім,цене означає,щопублікуватипотрібносамеодинрекламнийпоствдень,пояснюєГубенко-вякісьднірекламиможебутибільше,авякісь небутивзагалі.

Губенкозапевняє-якщовіднятивитратинааксесуаридляфото,їжувресторанах,дероблятьсяфотоіреквізит,дохідбудена20%менше.Аякщоублогераєпомічник-на50%менше.

.png_754

Instagram Тетяни Губенко. Скріншот

ЗасловамиГубенко,такожвартоврахувати,щоцедужеприблизнасумаієблогери,якіпостятьбагатореклами,аєті,хтопублікуєразвтиждень.Такожіснуєрекламапобартеру-тобтоколимагазиндаруєпродукт,аблогерйогорекламуєбездодатковоїоплати.

PR-директор компанії SAME & Friends Олена Дальська підсумовує, що традиційні блоги, наприклад, на LiveJournal вичерпали себе. "2018 й – це рік відеоблогерів, а тому успішний блогер – це користувач з великою кількістю передплатників на YouTube або Vimeo. Звичайно, щоб вести влоги потрібен ресурс: час і гроші, тому без інвестицій того чи іншого не обійтися", – зазначає Дальська.

Вибір реклами по бартеру або за гроші, за словами експерта, залежить від стратегічних завдань блогу. "Думаю, в принципі не існує користувача, який би нічого не рекламував. Інше питання, робить він це свідомо з комерційною вигодою чи ні", – відзначає фахівець.

При цьому рекламодавці рідко звертаються до блогерів безпосередньо – частіше взаємодія відбувається за допомогою агентства, яке обслуговує рекламодавця.

Як повідомлялося, в сусідній Росії
блогерів хочуть визнати "іноземними агентами".

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти