Російські соцмережі втрачають популярність в Україні

30 липня 2014, 10:43

Керівництво сайтів заявляє про "сезонні явища", а експерти пов'язують відтік відвідувачів із політикою

Українцічасткововідмовляються від використанняросійських соціальнихмереж.Згідно з данимилічильникаStatCounter,минулого літа37%сторінок, переглянутихукраїнськими користувачамисоцмереж, відводилося насервіс "ВКонтакте".Заразчастка знизиласядо 21,9%.Меншактивнимисталиіукраїнські користувачі"Однокласників".Влітку минулого рокуна них припало10%, переглянутовсоцмережахсторінок,азараз -3,6%.Це найнижчийпоказникза рік, пише "Капитал".

Реклама

Разом ізтимза півроку зрослаактивністьв американськихсоціальних мережах.ЧасткаFacebook,згідно з цим желічильником,збільшилася з29% до41,5%,Twitter -c7% до14%.

Проте обсягаудиторіїпокидозволяє"ВКонтакте" залишатисянайбільшоїсоцмережеювУкраїні.З приводузниженняактивностікерівництвосоцмережіпокине переживати:"НегативнихтенденційвУкраїнінемає, є лишетрадиційний сезоннийспад",- повідомив прес-секретаркомапніїВладиславЛеготкін.Із закінченнямліта,за його словами,кількість відвідуваньзазвичай повертаєтьсядо нормиі зновупродовжує зростати.

Експерти кажуть,що рольросійськихсоцмережвУкраїні, як і раніше,лідирує.Однак у зв'язкуз російськоюагресією відносноУкраїниіанексієюКриму, багато користувачіввідмовилися підтримуватисервісиз Росії.

"Події, що відбуваються,граютьсвоюрольу змініінтересуукраїнських користувачівдо російськихонлайн-сервісів",- зазначивдиректорз розвитку бізнесуагентстваWeb-PromoАнтонВоронюк.За його інформацією,істотно зменшилася кількістьпошукових запитівдляросійськихсоцмереж.

Зростання активностівFacebook можнатакож зв'язатиз підвищеним інтересомйогокористувачівдо новин.Як зазначилапрес-секретарагентства інтернет-маркетингуPromodoМаргаритаБергер,аудиторіяFacebook більшдоросла ібільше цікавитьсяновинами,ніжкористувачі "ВКонтакте"
.

1_06

В тренді
Закони про пільгове розмитнення євроблях набрали чинності: чого чекати далі?
До України завезли сотні тисяч "євроблях"
В тренді
Транзит газу падає, втрати економіки зростають – найголовніше про гроші СЬОГОДНІ
Фото: "Укртрансгаз"
В тренді
Ринок праці ожив. Які професії опинилися в топі, а кого чекає дефіцит робочих місць
Роботодавці хочуть швидких грошей

Крім політичних подій,певнурольграєнасиченнявже наявної аудиторії."Соціальнімережіперестають бутиновинкою ідивиною.Багато людей приходятьвже тудидлятого,щоб зв'язатисяз конкретною людиною,а непростопровестичас",-пояснивексперт.

Локальніжсоцмережі вУкраїніпривертають небагатьох -новимипроектами,за данимиїхзасновників, користуються від3,2до 221тис. українців.

Нагадаємо,нещодавно вроботісоцмережі"ВКонтакте" виниклисерйозні перебої,що викликалибурхливу реакціюінтернет-користувачів.Яксталовідомо пізніше,сайтбув недоступнийчерез перегрівсерверів вСанкт-Петербурзі,девстановиласясильна спека
.

Vmeste s tem za polgoda vyrosla aktivnost' v amerikanskikh sotsial'nykh setyakh. Dolya Facebook, soglasno etomu zhe schetchiku, uvelichilas' s 29 % do 41,5 %, Twitter — c 7 % do 14 %.

Odnako ob"yem auditorii poka pozvolyayet "VKontakte" ostavat'sya krupneyshey sotsset'yu v Ukraine. Po povodu snizheniya aktivnosti rukovodstvo sotsseti poka ne perezhivaye: "Negativnykh tendentsiy v Ukraine net, yest' lish' traditsionnyy sezonnyy spad", — soobshchil press-sekretar' komapnii Vladislav Legotkin. S okonchaniyem leta, po yego slovam, kolichestvo poseshcheniy obychno vozvrashchayetsya k norme i snova prodolzhayet rasti.

Eksperty govoryat, chto rol' rossiyskikh sotssetey v Ukraine po‑prezhnemu lidiruyushchaya. Odnako v svyazi s rossiyskoy agressiyey v otnoshenii Ukrainy i anneksiyey Kryma, mnogiye pol'zovateli otkazalis' podderzhivat' servisy iz Rossii.

"Proiskhodyashchiye sobytiya igrayut svoyu rol' v izmenenii interesa ukrainskikh pol'zovateley k rossiyskim onlayn-servisam", — otmetil direktor po razvitiyu biznesa agentstva Web-Promo Anton Voronyuk. Po yego informatsii, sushchestvenno umen'shilos' kolichestvo poiskovykh zaprosov dlya rossiyskikh sotssetey.

Rost aktivnosti v Facebook mozhno takzhe svyazat' s povyshennym interesom yego pol'zovateley k novostyam. Kak otmetila press-sekretar' agentstva internet-marketinga Promodo Margarita Berger, auditoriya Facebook boleye vzroslaya i bol'she interesuyetsya novostyami, nezheli pol'zovateli "VKontakte"
Разом зтимза півроку зрослаактивністьв американськихсоціальних мережах.ЧасткаFacebook,згідно з цим желічильнику,збільшилася з29% до41,5%,Twitter -c7% до14%.

Проте обсягаудиторіїпокидозволяє"ВКонтакте" залишатисянайбільшоїсоцмережеювУкраїні.З приводузниженняактивностікерівництвосоцмережіпокине переживати:"НегативнихтенденційвУкраїнінемає, є лишетрадиційний сезоннийспад",- повідомив прес-секретаркомапніїВладиславЛеготкін.Із закінченнямліта,за його словами,кількість відвідуваньзазвичай повертаєтьсядо нормиі зновупродовжує зростати.

Експерти кажуть,що рольросійськихсоцмережвУкраїні як і ранішелідирує.Однак у зв'язкуз російськоюагресією відносноУкраїниіанексієюКриму, багато користувачіввідмовилися підтримуватисервісиз Росії.

"Події, що відбуваютьсяграютьсвоюрольу змініінтересуукраїнських користувачівдо російськихонлайн-сервісів",- зазначивдиректорз розвитку бізнесуагентстваWeb-PromoАнтонВоронюк.За його інформацією,істотно зменшилася кількістьпошукових запитівдляросійськихсоцмереж.

Зростання активностівFacebook можнатакож зв'язатиз підвищеним інтересомйогокористувачівдо новин.Як зазначилапрес-секретарагентства інтернет-маркетингуPromodoМаргаритаБергер,аудиторіяFacebook більшдоросла ібільше цікавитьсяновинами,ніжкористувачі "ВКонтакте"
Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти