"Нова пошта" доставила клієнтці роздавлену посилку з 70-річним кріслом, відправленим на реставрацію. Через пошкодження паковання воно зламалося.
Про це в Instagram повідомила користувачка, яка й отримала зламану річ.
За словами жінки, вона заплатила за доставлення 600 грн, а її термін навіть затримали на 4 дні.
"Це крісло мені відправила подруга на реставрацію. А "Новая пошта" вирішила "реставрувати" по-своєму", - розповідає дівчина в Stories.
Клієнтка також додала відео, де показала, що у крісла зламано каркас. Обурена жінка звернулась у службу підтримки "Нової пошти", де описала ситуацію та зазначила, що кріслу 70 років.
Співробітники "Нової пошти" відреагували в особистих повідомленнях і попросили номер накладної для детального з’ясування ситуації, перед жінкою вибачились.
Ми зробили запит до пресслужби оператора і дізналися, що клієнтці запропонували варіант компенсації на який вона погодилась.
"Ми оперативно зв'язалися з отримувачем та запропонували варіант компенсації, з яким клієнт погодився. Хочемо зауважити, що у накладній була вказана оголошена вартість у розмірі 200 грн", – зазначили представники "Нової пошти".
Вони вкотре попросили вказувати реальну оголошену вартість посилки, щоб отримати повну компенсацію у разі непередбачуваної ситуації.
Як працюватиме "Нова пошта" на зимові свята
Перед Новим роком та Різдвом поштові оператори працюють у посиленому режимі, оскільки люди замовляють багато подарунків собі та своїм рідним.
Тому відділення "Нової пошти" працюватимуть у п'ятницю, 31 грудня, однак за графіком суботи. Вихідними у святковий період будуть лише 1 та 7 січня. Однак навіть тоді можна отримати з поштомата завантажені заздалегідь посилки.
"Сьогодні" також розповідали, як зміняться тарифи "Нової пошти" у 2022 році і чи може поштовий оператор відмовити у відправленні через коробку.