Рекламодавці бойкотують Facebook: Цукерберг збіднів на 7 млрд доларів

29 червня, 12:36

Ксенія Капустинська Ксенія Капустинська

Активісти закликали бренди відмовитися від реклами в соціальній мережі

Акції компанії Facebook впали на 8,3% після того, як найбільший рекламодавець Unilever Plc. приєднався до бойкоту реклами в соцмережі. Це зменшило статок засновника соцмережі Марка Цукерберга на 7,2 млрд доларів. Раніше бізнесмен виступив проти того, щоб соцмережі оцінювали достовірність висловлювань користувачів.

Реклама

Ще з 17 червня активісти відразу декількох громадських організацій закликали бренди відмовитися від реклами на Facebook. Соцмережу звинувачували в тому, що вона недостатньо бореться з підбурюванням проти протестуючих, расизмом, ненавистю і дезінформацією напередодні майбутніх президентських виборів. Як повідомляє The Bell, активісти зажадали, серед іншого, щоб Facebook посилив модерацію скарг на цькування і переслідування, автоматично видаляв рекламу, що розпалює ненависть, і модерував закриті екстремістські групи.

До бойкоту Facebook приєдналося більше 10 найбільших компаній, пише Bloomberg:

  • Unilever Plc;
  • Coca-Cola Co.;
  • Honda Motor Co.;
  • Hershey Co.;
  • Diageo Plc;
  • PepsiCo;
  • Verizon Communications Inc.;
  • Levi Strauss & Co.;
  • Diamond Foundry Inc.;
  • Patagonia Inc.;
  • Ben & Jerry's Homemade Inc.;
  • Viber;
  • The North Face;
  • REI;
  • Upwork Inc.;
  • Eileen Fisher Inc.

Бойкотують Facebook не тільки самі бренди, але й агентства, які з ними працюють. Так, одне з великих рекламних агентств розіслало понад 50 своїм клієнтам повідомлення із закликом підтримати акцію і відмовитися від реклами в соцмережі. 26 червня вартість Facebook впала на 8,3%, або на 56 млрд доларів. Статок Цукерберга, який Bloomberg розраховує в режимі онлайн, автоматично зменшився до 82,3 млрд доларів.

Читайте також: Марк Цукерберг відзначає 36-річчя: ТОП-10 цікавих фактів про главу Facebook

В тренді
Прощення боргів та податкові канікули: Рада погодилася допомогти бізнесу
Реклама

Facebook намагається домовитися з рекламодавцями: найбільшим з них компанія направила лист, в якому повідомила про зроблені кроки щодо боротьбі з контентом, який розпалює ненависть, пише The New York Times. Поки він не приніс ефекту, але багато брендів готові повернутися на платформу, якщо вона перегляне свою контент-політику, додає видання.

Також Цукерберг оголосив, що Facebook буде супроводжувати всі пости, присвячені виборам в США, посиланням на новий інформаційний центр для виборців.

Нагадаємо, раніше Facebook заявив, що почне вказувати країну походження для деяких повідомлень, пов'язаних з виборами, в спробі боротьби з політичною дезінформацією.

При цьому протести у США, які до середині червня пішли було на спад, знову поновилися. Причина – чергове вбивство поліцейськими темношкірого громадянина:

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти