Клієнтка "Нової пошти" поскаржилась, що співробітник у відділенні неправильно порахував вагу її відправлення і через це вона змушена більше платити за доставлення.
Про це жінка написала у Facebook, зазначивши, що відправляла "Новою поштою" крісло-гойдалку.
За словами клієнтки, працівник сам запакував її посилку в палети, однак неправильно вказав вагу. Ціна за доставлення становила понад 700 грн.
"Працівник "Нової пошти" сам запакував товар у палети і вказав невірно вагу, 130 кг, хоча гойдалка важить 8 кг,а з палетами – 50 кг, а в чеку написано 130 кг. Чому так обдурюють людей?" – пише клієнтка.
Що відповіли у "Новій пошті"?
Співробітники поштового оператора відповіли у коментарях і зазначили, що згідно з умовами якісного пакування такі вантажі транспортуються в дерев'яному обриштованні.
Також у "Новій пошті" пояснили, що обчислення ваги відправлення виконують за габаритами, тобто за об'ємом.
"Бачимо, що у відділенні під час отримання крісла в присутності клієнта оформлено контрольне зважування та перераховано вартість доставлення. Щиро перепрошуємо за клопіт та бажаємо гарного дня", – написала служба підтримки.
Однак жінка зазначає, що працівники не повідомили її про таку вартість доставлення і паковання.
Як працюватиме пошта у "червоній зоні"
У ексклюзивному коментарі "Сьогодні" працівники "Нової пошти" та "Укрпошти" повідомили, що їхні установи перебувають у списку винятків. Тож для відвідання відділення не потрібно надавати ані сертифікат про вакцинацію, ані негативний ПЛР-тест.
Однак про носіння масок та дотримання дистанції забувати не потрібно, ці правила залишаються чинними.
"Сьогодні" також писали, що "Нова пошта" і "Нафтогаз" створили для українців нову послугу, а також повідомляли, що поштові оператори в Україні змінюють ціни на свої послуги.