Національна комісія в сфері зв'язку та інформатизації хоче заборонити послуги мобільного зв'язку, на які абонент не давав згоди. Однак мобільні оператори заявили сайту "Сьогодні", що і раніше не підключали послуги без згоди абонента, а тому нові обмеження просто не потрібні.
В "Трімоб" пояснюють, що зазвичай контент-послуги надають не самі оператори, а окремі провайдери або агрегатори контенту.
"У кожного з операторів, звичайно ж, свій підхід до наповнення тарифного плану. Наприклад, в тарифних планах" Трімоб "контент-послуги ніколи не закладаються, все прозоро і абонент платить за додатково замовлені ним послуги окремо – це його свідомий вибір", – прокоментували в прес-службі оператора.
Підключення будь-яких контент-послуг базується на діях самого абонента, додають в "Київстар". Абонент сам замовляє послугу з SMS, через голосове повідомлення або приймаючи умови на сайті послуги, і так далі. Так само клієнт може відмовитися від послуги в будь-який момент.
"Ми контролюємо, щоб механізм замовлення був максимально прозорим і зрозумілим клієнтові. До того, як замовити послугу, абонент отримує інформацію в SMS-повідомленні або на сайті контент-провайдера про зміст і вартості сервісу", – розповіли в компанії.
Подробиці дізнавайтеся на сайті "Сьогодні":
Тільки за згодою абонента: мобільним операторам заборонять включати в тариф зайві послуги
Про те, як правильно користуватися функціями захисту своїх мобільних пристроїв, дивіться у відеосюжеті: