Клієнтка "Нової пошти" поскаржилась на кур’єрське доставлення: їй привезли посилку у досить "сумному стані".
Про це жінка написала на сторінці у Facebook.
За словами українки, "Нова пошта" тричі переносила дату доставлення, хоча спочатку узгодила дату і час, на які було потрібно привезти вантаж, тож доставити посилку вдалось лише з 4-ї спроби.
"Видно, сильно по машинах нещасну коробку жбурляли, тому що на вигляд вона вся не дуже, а з одного боку взагалі сумно. На фото нижній кут, ось так вона і приїхала. Наша подарункова коробка, яка всередині, теж надірвана, ну і пом'яті там добряче всі коробки. Сервіс – біль", – написала у відгуку дівчина і прикріпила фото.
Клієнтка висловила надію, що такі проблеми із сервісом – це лише особливості передсвяткового періоду.
Що відповіли у "Новій пошті"?
Співробітник "Нової пошти" попросив у жінки номер накладної та пообіцяв, що компанія розбереться в ситуації.
"Ми вже з'ясовуємо деталі інциденту в колег із профільного відділу, зорієнтуйте, будь ласка, чи цілий вміст посилочки", – написала служба підтримки.
На це отримувачка відповіла, що все на місці, однак пом’яте, а також повідомила, що у зім’ятих коробках детальки для пряникових будиночків. Чи цілі солодощі, поки не відомо.
Нова послуга "Нової пошти"
Раніше ми розповідали, що "Нова пошта" і "Нафтогаз" створили нову спільну послугу для українців. Тепер просто у відділенні можна укласти договір із газотранспортною компанією.
Для цього потрібно зібрати певний пакет документів, прийти до відділення і запитати у співробітника "Нової пошти" про зразок заяви.
"Сьогодні" також писали, чому на пошті вам можуть відмовити у відправленні посилки та як зміняться ціни на доставлення наступного року.