Клієнт "Нової пошти" поскаржився, що поштовий оператор ніби-то утилізував його посилку на власний розсуд без попередження.
Про це чоловік написав відгук у Facebook.
Українець пише, що мав багато відправлень, які лежали понад 40 днів, однак утилізували чомусь саме це.
"Одне запитання до "Нової пошти". Зараз ВІЙНА! І не всі люди мають можливість забрати посилки або повернути їх, бо багато хто виїхав зі своїх будинків за кордон!" – йдеться у пості.
Також чоловік пише, що працівники "Нової пошти" у відділенні заявили йому, що посилки під час війни вони не утилізують.
Що відповіли у "Новій пошті"?
Представники компанії відреагували на скаргу і зазначили, що з цією посилкою все не так просто і на неї була оформлена претензія від клієнта.
Перевіривши деталі, "Нова пошта" відповіла, що попереднє рішення зміні не підлягає, оскільки всі терміни, згідно з умовами компанії, були дотримані.
Ми вирішили дізнатись у службі підтримки, за яких умов відбувається утилізація посилок, і нам відповіли, що якщо впродовж 60 календарних днів відправлення не було затребуване одержувачем або відправником, то воно вважається незатребуваним.
"Відповідальність компанії перед відправником за збереження відправлення припиняється" , – сказали нам.
Зауважте, компанія "Нова пошта" має право розпорядитися таким відправленням на власний розсуд, зокрема і утилізувати.
Акція від "Нової пошти"
"Нова пошта" запускає доставку особистих речей з України до країн Європи зі знижками - "Речі з дому за кордон".
Вона дозволяє відправили валізу або коробку з особистими речами в одну з 24 європейських країн зі знижками від 50% до 80%. Сума знижки залежить від ваги посилки та відстані до країни.
Однак зауважте, що відправляти можна лише особисті речі, а не нові покупки.
"Сьогодні" також писали, що "Нова пошта" повернула важливу послугу, і розповідали, що компанія змінила правила роботи у деяких регіонах.