Американський інтернет-рітейлер Amazon, глава якого Джефф Безос перестав бути найбагатшою людиною в світі, третій рік поспіль зберігає перше місце в рейтингу найдорожчих брендів світу. Так, вартість бренду Amazon досягла рекордних 220,8 млрд доларів, свідчать результати щорічного дослідження консалтингової фірми Brand Finance.
Технологічний гігант Google перемістився з третього на друге місце, його вартість зросла на 11,9%, до 159,72 млрд доларів. Трійку лідерів замикає Apple, вартість якої скоротилася на 8,5% і склала 140,52 млрд доларів.
На четвертому місці залишилася компанія Microsoft, хоча її вартість знизилася на 2,1% і склала 117,07 млрд доларів. П'яте місце, як і в минулому році, займає південнокорейська Samsung (+ 3,5%, 94,49 млрд доларів).
Американський рітейлер Walmart Inc. перемістився з 11 на восьме місце, увійшовши в топ-10 найдорожчих брендів. Його вартість збільшилася на 14,2%, до 77,52 млрд доларів. У Китаї найдорожчим брендом володіє банк Industrial & Commercial Bank of China (ICBC). Він перемістився в рейтингу на шосте місце з восьмого (+1,2%, 80,79 млрд доларів).
Серед європейських компаній найвище (11-е) місце за вартістю бренду займає німецький Mercedes-Benz – його вартість зросла на 7,8%, до 65,04 млрд доларів. Більше в двадцятці європейських компаній немає, тоді як представників США в цілому 9 з 20, а Китаю – 8.
Нагадаємо, раніше в ТОП-100 брендів, який становить агентство Interbrand, перше місце зайняла корпорація Apple . А Amazon, згідно альтернативного підрахунку, виявився на третьому місці.
Сайт "Сегодня" раніше розбирався, кого зі світових брендів чекати в Україні та чому більшість не поспішає заходити на вітчизняний ринок.
Програма "Ранок з Україною" також розповідала про те, чому речі вітчизняних брендів дорожче імпортованих: