Незважаючи на поширювані на початку епідемії коронавірусу COVID-19 чутки, що бренд Corona якимось чином пов'язаний із новим вірусом, мексиканське пиво пережило пандемію краще за інших, його прибутки навіть зросли.
Про це пише CBS News.
Згідно з аналітиками з Уолл-Стріт, прибуток пивного підрозділу алкогольної компанії Constellation Brands, що володіє правами на Corona в США, зріс на 13% наприкінці літа і восени.
При цьому на початку пандемії багато хто думав, що пивний бренд постраждає через помилкову асоціацію з вірусом, що викликає COVID-19.
На початку 2020 року кількість пошукових запитів у Google за словами "пивний вірус" і "коронавірус пива" різко зросла, а інстаграм-акаунт бренду Corona був переповнений жартами. Наприклад, один із коментаторів пропонував змінити назву на щось з меншою кількістю негативних конотацій – "наприклад, Ебола".
Але компанія вирішила не звертати уваги на дезінформацію і продовжила запланований запуск лінійки алкогольних напоїв під брендом Corona. І, як показав час, це було правильне рішення.
Після закриття пивоварень у Мексиці у розпал пандемії продажі Corona трохи впали, але вже у жовтні компанія заявила, що стрибок продажів пива Corona та інших брендів у магазинах перекрив 50%-ве падіння продажів у ресторанах. Акції компанії Constellation подорожчали за рік на 14% – до 216 доларів.
Нагадаємо, в середині весни ми повідомляли, що мексиканське пиво Corona припинили випускати через всесвітню пандемію коронавірусної хвороби COVID-19 .