Китайський виробник електроніки і гаджетів Xiaomi планує до кінця 2019 року збільшити кількість фірмових роздрібних магазинів в європейському регіоні втричі. Про це заявив віце-президент Xiaomi Ван Сян, передає GizСhina.
Відзначається, що в 2018 році компанія вже істотно збільшила кількість фірмових магазинів в Європі. Це дозволило Xiaomi збільшити продажі в регіоні більш ніж вчетверо і увійти до п'ятірки найбільших постачальників. Тепер китайці мітять на місце в ТОП-3.
При цьому зараз в Європі працює 50 роздрібних магазинів Xiaomi. Тобто, відповідно до планів компанії, до кінця 2019 року фірмових торгових точок має стати 150. До європейського регіону належить і Україна.
Поки що бренд працює на всіх сегментах ринку – від найбюджетніших гаджетів до пристроїв преміум-класу. Однак в майбутньому Xiaomi відмовиться від дешевих смартфонів - компанія передасть випуск таких телефонів суббрендам.
При цьому в січні 2019 року Xiaomi пережила різке зниження капіталізації. 110 січня компанія втратила 6 млрд доларів за день. Аналітики останнім часом передбачають скорочення прибутку Xiaomi через загальне уповільнення на ринку смартфонів і посилення конкуренції з боку інших виробників.
Про те, як смартфони "шпигують" за українцями, дізнавайтеся з відео: