Які знижки ваблять українців: підсумки сезону осінніх розпродажів в онлайні

16 грудня 2020, 12:24

Ксенія Капустинська Ксенія Капустинська

Кількість замовлень зросла, а ось середній чек – не дуже

Тільки на початку грудня в Україні завершився незвично тривалий сезон осінніх розпродажів в онлайн-магазинах. Знижки встановлювалися далеко на на один день. Кількість продажів в ці дні підвищувався на 7-20%, а середній чек склав близько 740 гривень.

Реклама

Сайт "Сьогодні" дізнався, що купували українці в День холостяка і "Чорну п'ятницю" з кіберпонеділком.

  • День Холостяка

Осінні розпродажі в цьому році почалися за тиждень до "Чорної п'ятниці". А на майданчику Prom.ua і зовсім з 11 листопада – на День холостяка, або Всесвітнього дня шопінгу. Для України – це нове явище, але багато гравців підхопили тренд.

У цей день кількість замовлень на маркетплейсі зросла на 17%. Приріс також і трафік – на 7%. Та ж тенденція повторилася і в мобільному додатку. Кількість замовлень збільшилася на 26% в порівнянні з тижнем до акції, а трафік – на 22%.

→ Що купували

Реклама

Традиційно, замовляли зимовий одяг і взуття, а також шапки, шкарпетки та гольфи. З техніки брали смарт-годинник і фітнес-браслети, а також аксесуари для смартфонів – навушники і гарнітури, чохли і захисні скла. Для дітей купували іграшки – конструктори і ляльки, для домашніх улюбленців – корми і ласощі, а для хобі – пряжу, текстиль, картини за номерами.

Читайте також: Сумнівні знижки, або як магазини Києва обманюють в "чорну п'ятницю"

"Чорна п'ятниця"

На тижні розпродажів до "Чорної п'ятниці" кількість замовлень на маркетплейсі зросла на 19% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

"Традиційно, трафік на Black Friday не надто відрізняється від звичайних днів. Але різниця по замовленнях – дуже видна. Це пов'язано з тим, що покупці готові замовляти в цей день, тому що вже розігріті і підготовлені. Від цього, конверсія в замовлення – вище . Але в цьому році виріс і трафік. Так, за тиждень розпродажу відвідало 18.5 млн користувачів (в звичайну тиждень це близько 14 млн). Було також багато прогнозів на тему того, що люди економлять і будуть менше купувати. Однак, кількість замовлень зросла, а середній чек покупки особливо не змінився", – говорить CEO Prom.ua Іван Кравець.

Підтверджують цю тенденцію і дані маркетплейсі Bigl.ua. В "Чорну п'ятницю" кількість замовлень було на 15% більше, ніж в звичайну п'ятницю. При цьому кількість відвідувачів сайту зросла незначно – на 5%.

"У цьому році "Чорна п'ятниця" в онлайні була ще популярнішим, ніж раніше. Адже багато замінили звичний шопінг в торгових центрах на замовлення в інтернеті. В середньому на одну покупку витрачали 610 грн, це всього на 30 грн менше ніж у 2019. А жінки зробили на 10% більше замовлень, ніж чоловіки", – розповідає Олександр Бондаренко, головний аналітик маркетплейсу Bigl.ua.

Реклама

Скуповували по знижкам і вироби українських майстрів і невеликих брендів. За даними майданчики авторських товарів Crafta.ua, кількість замовлень зросла на 35% в порівнянні зі звичайною п'ятницею цього року.

→ Що купували

З приходом холодів купували верхній одяг і взуття – найбільше замовляли чоловічі парки, жіночі куртки, черевики, шапки і шарфи, термобілизна. З домашнього одягу – теплі піжами, спортивні костюми, халати і кігурумі. Для дому та затишку вибирали постільна білизна, ковдри, подушки, пледи і електричні простирадла.

З техніки популярністю користувалася навушники і гарнітури, смарт-годинники і фітнес-браслети.

Для кухні найбільше замовляли блендери, млинниці, вафельниці, електрочайники, кухонні ваги і комбайни, а, також, міксери, м'ясорубки і кавомашини. З кухонних дрібниць попитом користувалися кондитерські аксесуари, форми для випічки, ножі та точила для них, обробні дошки, овочерізки, яйцерізки, терки, а також сита, друшляки і кухонні лопатки.

Реклама

До новорічних свят замовляли штучні ялинки, LED гірлянди, святкові світильники, новорічні прикраси та іграшки. Також в топ увійшли товари, пов'язані з пандемією коронавірусу – пульсоксиметри, маски і респіратори.

"Криза не завадила розпродажу в Чорну П'ятницю. А карантин вихідного дня тільки посилив попит", – вважає Кравець.

На маркетплейсе Bigl.ua в топі по замовленнях були аксесуари для мобільних телефонів (чохли, захисні плівки), навушники, кросівки. А найбільший приріст замовлень був на дитячі іграшки: конструктори, роботи-трансформери, ляльки і пупси, м'які іграшки.

На майданчику авторських товарів Crafta.ua в "Чорну п'ятницю" найбільше купували аксесуари – гаманці, поясні сумки-бананка і кільця. З товарів для будинку були особливо популярні навісні полки з дерева. Також замовляли набори розписних пряників.

Раніше "Сегодня" публікували думки експертів про те, як і купувати зі знижками, щоб реально заощадити.

А ось в США, на відміну від України "Чорна п'ятниця" пройшла без ажіотажу. Про те, як це відбувалося, дивіться в сюжеті "Сьогодні":

Відео: Сьогодні

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...
Хочеш бути в курсі останніх подій?
Підпишись на повідомлення. Показуємо тільки термінові і важливі новини.
Хочу бути в курсі
Я ще подумаю
Будь ласка, зніміть блокування повідомлень в браузері!

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти