Ринокнерухомостіоживає:ввеликихмістахактивнобудуютьсянові будинкиіцілімікрорайони,алюди,втомленіжитивубитиххрущовках,прагнутьперебратисявпросторіісвітліквартири.Ценовежитловимагаєоригінальногоремонту,красивих меблівіякіснихаксесуарівдля дому.
Аразпопитнацітоваристабільнийінавітьпотрохузростає,маєсенсрозглянутизапускневеликогомагазинчикадомашніхаксесуаріввтакихновихжитловихмасивах.
"Це важливо і актуально для новоспечених домовласників, оскільки вони хочуть заощадити свій час у пошуках цікавих фішок для кухні або ванної. Також поява таких торгових точок допомагає в створенні інфраструктури обслуговування в нових мікрорайонах. І ті магазини, що з'являться в таких житлових масивах першими, відразу ж отримують всіх місцевих покупців і йдуть далеко вперед в питаннях конкуренції, адже якщо асортимент сподобається клієнтам, вони не будуть шукати товар в інших магазинах", – вважає керівник Асоціації франчайзингу Андрій Кривонос.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
1.Характеристика проекту
Відкриваємо в Києві магазин товарів для дому "Домашненько". Будемо продавати найрізноманітніші корисності – рушники, посуд, канцтовари, фоторамки, тапочки, аксесуари для ванної і т. д. Орієнтуємося ми на середні ціни і оригінальний товар. Для цього підшукаємо цікавих виробників хендмейд-виробів в Україні і будемо відслідковувати цікавих продавців на іноземних порталах, в тому числі в США і Китаї. У Києві працюють десятки аналогічних магазинчиків, але наша конкурентна перевага буде в запуску точки продажів в новому мікрорайоні. За оцінками, якщо щодня 10 осіб придбають товари на середній чек в 400 грн, проект окупиться через 2,6 року.
2. Стартовий капітал
Передзапускоммагазинузакупимотехніку:дваноутбука,ксерокс,принтер,калькулятори,сейф,2мобілки,модем-роутерітерміналдлябезготівковихрозрахунків.Націцілівитратимо50тис.грн.Окремодоведетьсявитратитисянаустановкукамервідеоспостереженняісигналізації-всецепотягнена20тис.грн.Не обійтисябеззакупівлімеблів:стіл,2 стільці,стелажі,вітрина,вішалкиобійдутьсяв20-30тис.грн.
ВСЬОГО: 250 тис. грн.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
3. Поточні витрати
Дляроботипотрібноприміщенняворенду.Будемошукативаріантвновомумікрорайоні.Неважливо,будеточкауметроабовглибинірайону.Головне,щобвпішійдоступності15хвилинне булоконкурентів.Оптимальноюстанесуборендаприміщенняв20кв.мвквартиріна1-му поверсіновобудови.Важливо,щобкімнатабулазремонтом,щобне витрачатисяна"косметику".Такийваріант,атакожоплатаЖКП,інтернету,мобзв'язкуісигналізаціїобійдетьсяв15тис.грн.
Команда.Умагазинзнадобляться2продавця,томупрацевлаштуємо1-госпівробітника,азамінюватийогобудевласник.Працюватибудутьчерездень(зміна500грн+%).Вобов'язкивходятьпродажтовару,веденнязвітності,роботазпостачальниками,прийомдзвінків,оновленнясоцмереж,прибирання.Потрібенбухгалтер(3000грн).
ВСЬОГО: 53 тис. грн в місяць
4. Маркетинг, реклама
Популяризуватитовардопоможеонлайн-версіянашогомагазину.Томупотрібновкластиблизько20-25тис.грнвстворенняповноцінногосайтуіорендудоменузхостингомнарік.Аосьсторінкив"Фейсбуці"і"Інстаграмі"та іншихсоцмережахзапустимобезкоштовно.Будемотамрозміщуватицікавіновини,акції,новинкиіт.д.Ащебудемопублікуватипостивгрупахза інтересами.
ВСЬОГО: 35 тис. грн на старті і 7 тис. грн в місяць.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
5. Окупність проекту
Просувайте товари в інтернеті
Нашбізнес-планстоличногомагазинчикадомашніхаксесуарівпроаналізувавкерівниксекретаріатуРадипідприємцівприКабмініАндрійЗабловський.Вінвважає,щоторгівлятоварамидля домуєзавждиактуальною,оскількивостаннірокилюдичастоживутьвритмі"загнаноїбілки"іїмдужехочетьсярозслабитисявдома,приходячитудипісляроботи.
"Багато українців люблять часто оновлювати свої квартири або будинки, причому зміни їм приємні навіть в дрібницях. Одним достатньо купити нові фіранки на кухню, а інші можуть довго шукати органайзери або зручні коробочки для зберігання посуду чи постільної білизни. Такий пошук цікавих аксесуарів для дому допомагає людям забути про повсякденні тривоги і переключитися на тему створення зі свого будинку справжньої релакс-фортеці, куди стороннім людям і негативним емоціям вхід заборонено. Тому, якщо власники магазинів домашніх товарів навчаться вгадувати настрої своїх відвідувачів і запропонують їм той самий товар, обсяги продажів виявляться не тільки стабільні, але і будуть постійно зростати", – зазначає Забловський.
"Справавтому,щопокупцічастошукаютьпотрібніаксесуаричерезсмартфони,перебуваючивдорозі,скажімо,нароботу.Томувониможутьпідписатисянавашурозсилкув"Інстаграмі"або"Фейсбуці",іпереглядатипоштовіповідомленнязакційнимипропозиціямивідвашогомагазину.І,якщоправильнопродуматистратегіюпродажівчерезонлайн-джерела,цедопоможезалучитиклієнтівне тількиз усіхточоквеликогоміста,аленавітьзіншихміст,аджевідправитипридбаніречіможнаіза допомогоюпоштовихсервісів",-зазначаєЗабловський.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
Оформляємо документи правильно
"Дляцьогоспочаткупотрібнозареєструватисясуб'єктомпідприємницькоїдіяльності.Можнастатиюрособоюабофізособою-підприємцем.Такожтребавстатинаобліквподатковій",-акцентуєстаршийпартнерАдвокатськогооб'єднання "А.Д.ХОК" АртемВисоцький.
"Зацепередбаченавідповідальність.Можутьбутиштрафи-від17до51тис.грн,інавітьбутиконфіскаціяпродукціїікоштів,щоотриманівідреалізаціїпродукціївонлайн-магазинібезреєстраціїсуб'єктапідприємництва",-пояснюєВисоцький.
Вартовідзначити,щосамагосподарськадіяльністьз продажутоварів,зокремачерезінтернет,не вимагаєліцензій.Алещобмагазинпрацювавспокійно,потрібноотримативДержпродпотребслужбівисновокдержавноїсанітарно-епідеміологічноїекспертизи:чи відповідаєдане приміщеннясаннормам.Крімцьоготреба"зайтинавогник"вДержслужбуз надзвичайних ситуацій.
"Тампідприємецьповинензареєструватидеклараціївідповідностіматеріально-технічноїбазивимогампожежноїбезпеки",-говоритьВисоцький.
Важливопам'ятати,щооформленнясамогоінтернет-магазинуз торгівліаксесуарамиповиннобутиоформленоправильно.Всівимоги щодо оформленняперерахованівЗаконіУкраїни"Про електронну комерцію".Наприклад,наінтернет-порталітребабудевказатиадресу,контактиіданіпідприємця.Не обійтися,звичайно,ібезвказівкицінпідкожною категорієютовару.Крімцьоготребабудерозписатиумовидоставкитаповерненняаксесуарів.
"Аякщовперелікуречей,якіпідлягаютьповерненню,є винятки,про цетребавказатинаінтернет-сторінці",-говоритьВисоцький.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
Керуйте емоціями людей
"Потрібно розуміти, які саме товари (для вітальні, ванни, кухні) будуть продаватися в новому магазині і яка стилістика (європейська, азіатська, еклектика) найбільше може бути затребувана клієнтами. І звичайно ж, важливо визначитися, який середній чек можуть дозволити собі залишити в магазині покупці. Для того щоб розібратися з усіма позиціями, майбутньому підприємцю має сенс відвідати великі магазини, представлені в ніші домтоварів. Це дозволить побачити, які аксесуари в моді, що більше дивляться люди. Ще важливо поговорити з сусідами і знайомими: вони могли б підказати, які аксесуари хотіли б придбати в невеликому магазинчику біля будинку, а за чим все ж поїдуть в великі гіпермаркети", – зазначає Кривонос.
"Невеликі магазинчики біля будинку хороші тим, що клієнти можуть сюди зайти і придбати вподобані рушник або ємність для оцту, хоча спочатку таких думок не було в голові. Але щоб аксесуари буквально розліталися серед покупців, важливо правильно вибудувати роботу з постачальниками. Для цього можна брати у них товар не за передоплатою, а під реалізацію. Це реально, адже товари для будинку, як правило, мають тривалий термін зберігання. Причому бажано брати невеликі партії, щоб правильно оформляти асортимент і не захаращувати торгову точку. І якщо власник магазину бачить, що обраний товар розкуповується, можна замовити у постачальника додаткову партію. А те, що не стало популярним у клієнтів, повернути вже через пару тижнів, щоб звільнити місце для інших найменувань", – говорить менеджер з продажу в одній зі столичних точок Ольга Іщенко.
"Наприклад,можнастворитивсвоємумагазиніподобуквартириіпостійномінятистилізованеоформленнядрібниць.Цейпідхідможнапоєднатизспівпрацеюздизайнерами,якітакимчиномможутьпропонуватиклієнтамсвоїпослуги",-говоритьексперт.
Підпишись на наш telegram
Лише найважливіше та найцікавіше