Google покарав російський пропагандистський канал

4 жовтня 2017, 08:43

В IT-компанії пояснили своє рішення допитом в Сенаті США

GoogleвидаливросійськийтелеканалRussia Today(RT)зGoogle Preferred-преміум-пакетуканалівнаYouTube,якийкомпаніяпропонуєрекламодавцям.Про цепише Bloomberg з посиланням на прес-секретаря Google.

ВIT-компаніїпояснилисвоєрішенняситуацієюзвпливомРосіїнавиборипрезидентавСША.Відзначається,щопредставниківGoogleразомзпрацівникамиFacebookіTwitterвикликалинадопитвкомітетз питаньрозвідкиСенатуСША.

В тренді
Оформлення субсидій по-новому: українцям підказали чотири способи
В тренді
Закони про пільгове розмитнення євроблях набрали чинності: чого чекати далі?
До України завезли сотні тисяч "євроблях"
В тренді
Транзит газу падає, втрати економіки зростають – найголовніше про гроші СЬОГОДНІ
Фото: "Укртрансгаз"
Прицьому,якнаголошуєтьсявматеріалі,СенатвважаєRT"близькимдоросійськоївлади".

"Слідчі з Конгресу розглянули роль телеканалу Russia Today і інших мереж, які спецслужби США визначили, як близькі російському уряду",-зазначаєагентство.
КерівництвоRTперевіряєінформаціюпро видаленняканалузGoogle Preferred.

Преміум-пакетGoogle Preferredбувстворений,щобпропонуватисвоїмрекламодавцямрозміщуватисвоюрекламунавідео-каналах,якімаютьбільше 2мільйонівпередплатників.
Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти