Бренди в зоні ризику: покупці в усьому світі активно шукають нові марки

Споживачі в Україні найбільше уваги звертають на ціни

В Україні і Європі зростає попит на повсякденні товари. При цьому лише 8% покупців по всьому світу вважають себе відданими прихильниками улюблених брендів. Крім того, споживачі активно шукають нові бренди. Про це свідчать результати глобального дослідження, проведеного компанією Nielsen.

В цілому бажання покупців пробувати нові бренди знаходиться на підйомі – 46% споживачів в світі говорять, що вони готові купити новий бренд, який ніколи до цього не пробували.

Реклама

На розвинених ринках Північної Америки, Південно-Східної Азії і Західної Європи частка любителів новинок нижча, оскільки здивувати їх цим складніше: покупці на цих ринках вже давно звикли до добре організованих полиць у магазині, широкого асортименту і різноманітності цінових пропозицій. Протилежний тренд спостерігається на ринках, що розвиваються. Більшість споживачів (практично половина) в Південно-Східній Азії (50%), Латинській Америці (49%), Африці і країнах Перської затоки (42%) люблять новинки і переключаються між брендами.

"Українські покупці в більшій мірі схожі на своїх західноєвропейських сусідів. Частка покупців, активно пробують новинки – 27%. Проте, зараз українські покупці як ніколи насолоджуються багатим асортиментом товарів: кожен другий опитаний українець підтвердив, що йому доступний більш широкий вибір брендів в порівнянні з п'ятьма роками раніше", – коментує керівник групи відділу по роботі з клієнтами "Nielsen Україна" Тетяна Шевченко.

Читайте також:

Дослідження показало, що 39% споживачів у світі зазначають, що співвідношення ціна-якість – це ключовий фактор, що впливає на їх вибір, потім йде якість продукту (34%), ціна (32%) і зручність використання (31%). Ці дані справедливі і для України.

Реклама

"Незважаючи на те, що український ринок товарів повсякденного попиту вийшов з кризи, покупці за старою звичкою залишаються дуже чутливими до ціни. Тому не дивно, що Україна перебуває в ТОП-10 країн, для яких гарне співвідношення ціни і якості є вирішальним при перемиканні між брендами або при пробі нових продуктів. Для 7 з 10 українців промо є тим фактором, який стимулює їх "змінити" своєму регулярному бренду", – зазначає Шевченко.

Тим часом, тільки 28% споживачів кажуть, що на їх вибір впливає популярність і надійність бренду.

"Ризики для брендів ніколи не були такі великі, як сьогодні, коли переважна більшість споживачів відкриті до новинок", – каже перший віце-президент з дослідження споживачів Nielsen Джо Елліс.

Він пояснює це так званим "Amazon-ефектом", який розширює вибір і підвищує обізнаність про ціни, і навіть більше.

"У Китаї в додатку WeChat існують цілі групи з "полювання" за знижками або навіть посередництво в вигідних покупках. У Великій Британії доставка "до дверей" свіжих продуктів здійснюється за цінами, що не поступається цінами супермаркетів. Це стосується також традиційного роздробу, який намагається знайти способи збереження рентабельності у світі, де доставка додому підриває маржу", – зазначає експерт.

Нагадаємо, раніше в Nielsen з'ясували, що о люди в усьому світі відчувають фінансову безпеку, і українці – не виняток. Причому аналітики зазначають поліпшення становища в основному на ринках, що розвиваються.

Реклама

Читайте також:


Раніше ми розповідали про те, чому речі вітчизняних брендів дорожчі за імпортовані:

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини
Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Допомога під час війни
Більше новин
Фінанс-дайджест
Більше новин
Industry
Більше новин
Квартирне питання
Більше новин
Час заробляти
Техно
Більше новин
Комуналка
Більше новин
Наші гроші
Більше новин
Війна в Україні
Більше новин
Money-лайфхакер💰
Головне про гроші
Всі новини
Останні новини
Показати ще
Валюта
Курс долара в касах банків (купівля/продаж)
1
ПУМБ ПУМБ
35.8/36.3
2
ПриватБанк ПриватБанк
35.5/36.3
3
Ощадбанк Ощадбанк
35.7/36.15
4
Райффайзен Банк Райффайзен Банк
36.4/37.1
5
Укрексімбанк Укрексімбанк
36.2/36.7
6
Альфа-Банк Альфа-Банк
35.5/36.7
7
Укргазбанк Укргазбанк
35.4/36.4
8
Універсал Банк Універсал Банк
35.4/36.9
9
OTP Bank OTP Bank
31.95/35.0
ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
56,97
56,54
49,56
27,55
57,01
54,51
52,01
24,98
57,36
56,30
52,66
25,59
58,79
56,99
55,09
27,48
59,00
57,00
51,90
26,23
61,88
59,41
55,49
27,66
61,99
59,99
55,99
27,97
61,99
59,99
55,99
27,98
62,99
60,99
56,99
27,98
-
53,05
49,75
25,27
Відставка Бориса Джонсона
Нова обкладинка The Economist
Рейтинг цін
Скільки коштує житло у новобудовах Києва (грн за м²)
1
Печерський Печерський
90 592
2
Шевченківський Шевченківський
57 791
3
Оболонський Оболонський
54 494
4
Подільський Подільський
51 178
5
Голосіївський Голосіївський
46 989
6
Святошинський Святошинський
36 659
7
Дніпровський Дніпровський
35 882
8
Дарницький Дарницький
35 881
9
Деснянський Деснянський
35 364
10
Солом'янський Солом'янський
31 688
Прогноз 🔑
ТОП-5 у сфері IT
Затребувані спеціалізації
Програмування

Програмування

Інженер

Інженер

Системи управління підприємствами

Системи управління підприємствами

Web-інженер

Web-інженер

Web-майстер

Web-майстер

Актуальні пропозиції 🔥
Вибір українців 🚘
Які нові легкові авто купували у червні
1
Toyota Toyota
456
2
Renault Renault
327
3
Volkswagen Volkswagen
263
4
Hyundai Hyundai
172
5
Skoda Skoda
168
6
Mitsubishi Mitsubishi
162
7
BMW BMW
120
8
Nissan Nissan
102
9
Mercedes Mercedes
94
10
Ford Ford
87
Детальніше
Must Know
Штрафи для власників тварин в Україні

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн
Детальніше
Класи житла
В чому різниця?
Економ

Зазвичай, це типові багатоповерхівки без надмірних архітектурних рішень, схожі одна на одну, але їхнє основне завдання – універсальність та забезпечення квартирами якомога більшої кількості людей. У Києві середня ціна за квадратний метр у "економі" становить 27 тис. грн.

Комфорт

У таких будинках передбачені зони для зберігання дитячих колясок чи велосипедів, є вбиральні, охорона на території, покращений дитячий майданчик та паркінг. У Києві за такі квартири у новобудовах просять у середньому 35,3 тис. грн за кв. м.

Бізнес

У новобудовах є великі підземні паркінги, з одним паркомісцем на квартиру. Зазвичай такі будівлі охороняються, є консьєрж, покращені дитячі майданчики, а для догляду за територією наймають садівників. Мешканці столиці в середньому платять 57,7 тис. грн за квадратний метр у такій квартирі.

Еліт

Над дизайном житла працюють солідні дизайнери. Територія охороняється, а паркомісця облаштовують із запасом. У таких житлових комплексах будують тенісні корти, басейни, супермаркети, приватні школи тощо. У Києві один квадратний метр такого житла коштує в середньому 98,8 тис. грн.

1 /2
Все про квартири
статистика
Курс криптовалюти сьогодні

Валюта

Ціна, usd

Bitcoin (BTC)

66168.91

Dogecoin (DOGE)

0.13

Ethereum (ETH)

3550.66

Litecoin (LTC)

78.16

Ripple (XRP)

0.5

Наша економіка
5 головних цифр
1
Споживча інфляція Споживча інфляція
18%
2
Облікова ставка Облікова ставка
25%
3
Офіційний курс євро Офіційний курс євро
29,7 грн
4
Офіційний курс долара Офіційний курс долара
29,25 грн
5
Міжнародні резерви Міжнародні резерви
$22,8 млрд
Знати більше💡

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти