Найбільший в історії світового автопрому відкликання автомобілів через дефектні подушок безпеки Takata може стати ще й самим довгим. Виробники продовжують знаходити моделі з несправним обладнанням і, незважаючи на об'єднані зусилля, досі не знають масштабів проблеми. Посилює ситуацію те, що точна причина несправності досі не встановлена і в майбутньому автомобілі можуть відправити на повторний відгук, пише autoua.net.
Проблемою з подушками безпеки Takata вже перейнялися не лише представники автопрому і американські контролюючі органи, але і Конгрес США. Напередодні, перед спеціальною комісією американських законодавців виступив новий глава Національної адміністрації безпеки дорожнього руху (NHTSA) Марк Розкінд. Він заявив, що автопром США зіткнувся з безпрецедентним за масштабом відкликанням, що об'єднує понад 34 млн автомобілів від 11 виробників. З урахуванням того, що єдиної бази даних як і раніше немає, визначити тривалість і вартість сервісної кампанії на даний момент неможливо.
"Якщо хтось говорить вам, що у нього є графік дії, то він не знає, про що говорить. Ми дуже сподіваємося, що до осені зможемо скласти приблизний план відзивної кампанії, а ремонт автомобілів неминуче розтягнеться на довгі роки", – сказав конгресменам Розкінд.
Невтішні прогнози глави NHTSA підтвердив віце-президент Takata Кевін Кеннеді, який став першим представником компанії, який виступив з коментарем про подушках безпеки за останні погода. Він повідомив, що на сьогоднішній день можливості японського виробника комплектуючих дозволяють випускати не більше 740 тисяч еірбегов на місяць і лише до осені продуктивність зросте до 1 млн. од/міс.
Крім того віяснілось, що в деяких з раніше замінених подушок безпеки виявився аналогічний дефект, через який пристрій може спрацювати без причини і вибухнути. Відомо, що подушки починають діяти внаслідок корозії пиропатрона, проте причина руйнування матеріалу поки остаточно не встановлена. За однією з версій, корозія виникає через хімічної активності азотнокислого амонію, одного з базових компонентів вибухової речовини. "Таката" як і раніше використовує його в пиропатронах подушок безпеки, але планує замінити його на нітрат гуанідину.
Відзначимо, по всьому світу проходить відкликання автомобілів укомплектованих подушками безпеки. Кампанія відкликання торкнеться десятків мільйонів авто.
Підпишись на наш telegram
Лише найважливіше та найцікавіше