Мито в 10% на імпорт б/в автомобілів, яку пропонує скасувати Кабінету Міністрів України, є лише одним з кількох митних зборів для ввезення автомобіля. Таку думку в коментарі висловив автоексперт Сергій Довгоборський, передає "Обозреватель".
"Це мало в порівнянні з акцизним збором і ПДВ, які становлять 30-40% вартості імпортного автомобіля. Але поки в їх скасування не віриться. Не зовсім зрозуміло, до чого акциз прив'язаний – у нас немає екологічних податків як таких. Чим більше двигун, тим більше грошей вони беруть. Але чому більше? Тому що мотор споживає більше бензину, або тому що сильніше забруднює навколишнє середовище?" – Дивується Довгоборскій.
Він додає, що старі радянські автомобілі їздять по українських дорогах, і це нікого не хвилює.

Крім того, за словами експерта, під час спаду на ринку дилери, які займаються новими авто, не хочуть втрачати клієнтів. Тому і згодні на цінові поступки і акційні пропозиції.
"Ввозити автомобілі, яким під 10 років, немає сенсу. Вони не пройдуть, бо не відповідають вимогам Євро 5. А на авто виробництва від 2010 року ринкові ціни тримаються навіть за кордоном, вони суттєво не падають. Я думаю, що і сама процедура "розмитнення" істотно не спроститься", – вважає Довгоборскій.
Нагадаємо, днями прем'єр-міністр України Арсеній Яценюк доручив підготувати і внести до Верховної Ради закон про скасування ввізного мита на імпорт старих автомобілів, за винятком авто російського виробництва.