Світові продажі електромобілів в липні 2019 року впали вперше в історії після того, як Китай скоротив субсидування купівлі електрокарів, хоча в цілому спростив придбання авто. Про це свідчать дані інвестиційної компанії Sanford C.Bernstein.
Так, реалізація авто з електродвигунами звалилася на 14% – приблизно до 128 тис. У тому числі знизилися продажі в Китаї і Північній Америці, при цьому в Європі вони збільшилися.
Найбільш значні продажі в липні було зафіксовано у американської Tesla Inc. (Близько 20 тис. Авто) і китайської BYD Co. (близько 16 тис.), далі йдуть німецька BMW (приблизно 9 тис.) і ще одна китайська компанія BAIC (близько 8 тис.).
У січні-липні 2019 року глобальний ринок електромобілів зріс на 35%. За оцінкою Sanford C.Bernstein, за підсумками всього поточного року підйом може становити 23-48% – відповідно до 2,4-2,9 млн авто, повідомив Bloomberg.
"Як і очікувалося, темпи зростання ринку впали в липні на тлі скорочення субсидій. Незважаючи на передбачуване короткострокове ослаблення ринку в другому півріччі 2019 року, ми залишаємося позитивними щодо довгострокового попиту на електромобілі", – підкреслюють інвестаналітики.
Нагадаємо, раніше в Україні також підбили підсумки січня-липня на авторинку. Як з'ясували фахівці "Укравтопрому", українці продовжують скуповувати електрокари. Втім, 91% придбаних українцями електромобілів – це вживані.
Також новини "Сьогодні" повідомляли, що з липня 2019 року в країнах Євросоюзу почали діяти нові правила щодо електрокарів. Тепер машини з електромотором повинні звучати так само, як і звичайні автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння. Детальніше дивіться в нашому сюжеті:
В Україні розвивається і корпоративний сегмент використання електромобілів. Зокрема, ДТЕК Київські електромережі почав використовувати електромобілі для виїзду на виклики киян.