В Україні погіршилась якість бензину

7 жовтня 2014, 05:05

На деяких АЗС октанове число палива занадто маленьке, а вміст бензолу – надмірно велика

СтоличнийІнститутспоживчихекспертиз,провівперевіркунайбільш великихгравцівнаринку,провівши дослідженняпопулярного"дев'яносто п'ятого"бензину.Прицьомувлабораторіювідправилисяпроби нетільки"звичайного"А -95,а йзразкиз приставкою"євро",атакож доситьпопулярнийсередлюбителівекономити"спиртовий"бензин.Особливу увагуекспертиприділилитакзваним"дискаунтерам",тобтомережам,які продаютьпаливо дешевшенайкрупнішихгравців.До таких вданомудослідженніможнавіднестимережу"БРСМ-нафта",ANPтамаловідомамережуМотта.До речі,остання,за інформацієюекспертівпаливного ринку,єдисконт-мережеюгрупи"Континіум",якій такожналежить мережаWOG.

Цього разувідбірпроб"дев'яносто п'ятого" ставсянаАЗСвосьмикомпаній,які, значною мірою,формуютьринок.Під приціл"потрапили"WOG-95),ОККО-95євро),БРСМ-95,А -95євро іА -95Еко),MarshallА-5іА-95Євро),Motto(А -95,А -95євро іА -95Е40),ANP-95,А -95євро іА -95Еко),КЛО-95UA standart,А -95СуперіА -Е95-40),Socar-95).Пробибуливідправленівсертифікованулабораторію,де їхдосліджувалинавідповідністьнормативампрофільнихДСТУ.

Результати,отриманівлабораторії,неприємноздивували-більш20відсотківпробпаливавиявилися некондиційним,тобтоне вкладативзагалі ні в якінормативи.

Насамперед перевірилиоктановечисло,яке характеризуєстійкість паливадо детонації- передчасногозгоряннюбензинувкамерізгоряння.Утрьохучасниківрезультати виявилисясумними- утрьохзразківмережіМотта-октанвиявивсявід79,2одиницьу звичайногоА-95 до80одиницьу бензинуцієї мережі зприставкою"євро"!Цеантирекордзавсюісторіюдосліджень- це навіть не"дев'яносто другий"!Прицьому упартнерськійцієїмережіWOG- за цим показникомрезультатвнормі.У решти учасниківза цим показникомвсебуло в порядку,алідерамистализразкивідSOCAR(85,6),ОККО(85,8) ідвазразкаБРСМ-А -95євро (86одиниць) іА -95Еко(86,7одиниць).

Далі експертиперевірилищеодиннайважливішийпоказник – вмістсірки.Якщо їївпаливізанадтобагато, цепризводитьдо утвореннянагару, забрудненнюпаливнихфорсунокі "вбиває"каталізатори."Безрозмірний"ГСТУдля"звичайного"95-гонормуєвміст сіркидо 0,015% (150мг/кг),аот щоббензинвідповідавнормативуЄвро5,вньому має бути небільше 0,001% (10мг/кг).Вцілому,вклалисявсі, кожен усвоюномінацію.В "євробензину"сіркипрактично не було,всі виявилисявідповіднимиЄвро5.Прицьомувдеяких"українських"зразкахвиявиласята жкартина!БензиниБРСМіANPхочі позначенінастелах,як звичайнийА-95,наділіпоказалипрактичну відсутністьсірки,щоговоритьпро імпортнийпоходження пального.

Щеодин важливийпараметр- вмістбензолу.Підвищенаконцентраціябензолузавдаєвеликої шкоди,якнавколишньому середовищу,такі автомобілю.У підсумку,все "європейці",крімМотта(1.3принормативіне більше1) показалипрактична відсутністьу своємускладі цьогошкідливогокомпонента.

Реклама

.jpg_01Щож донедорогихспиртовихбензинів,тоосновнимпоказником,наякомусконцентрувалисяексперти,стала кількістьетанолу таметанолу.За ідеєю,етанолувальтернативномупаливіповиннобути не меншетридцятивідсотків.УБРСМ(31,8%),КЛО(30%),ANP(35,4%)- з цимвсевпорядку.АосьвзразкуМоттаетанолувиявилося20,7%,втім,як і в рештізразківцієї мережі -звичайногоА-95і бензинуз приставкоюєвро,де йоговзагалібути неповинно.Але найгіршеполягаєв тому,що в одномуіз зразків,купленихнаАЗСМотта,був виявленийв кількості12%.

Іщо ж у підсумку?Великі гравціОККО,SOCAR,ANP,БРСМ-Нафта,КЛО,WOGпідтвердилисвоєреноме.Ціниу деяких,звичайно,високі,алеі якістьстабільна.Щож домережіМотта,тосудячи з результатів,покирекомендаціяодна -забутитудидорогу,оскількиекономіяна цінілітранеминуче призведедо витратнаремонтпаливноїсистеми тадвигуна.

Ранішеповідомлялося,що українцівідмовляютьсявіддорогогобензину.

В тренді
На казино в Україні чекають податкові послаблення, а ліцензії можуть подешевшати втричі

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...
Хочеш бути в курсі останніх подій?
Підпишись на повідомлення. Показуємо тільки термінові і важливі новини.
Хочу бути в курсі
Я ще подумаю
Будь ласка, зніміть блокування повідомлень в браузері!

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти