Класичний задньопривідний Larea GT1 S12 оснастили 7,2-літровою "вісімкою" з механічним нагнітачем, що розвиває 1260 кінських сил і 1600 Нм крутного моменту, передає ТСН з посиланням на evo.co.uk.
При цьому трансмісія у спорткара шестиступінчаста механічна.
З таким мотором легкий суперкар здатний набирати першу "сотню" менш ніж за дві секунди, а для розгону до 200 кілометрів на годину йому потрібно всього п'ять секунд. При цьому відомостей про максимальну швидкість новинки немає.
Машина побудована на трубчастій рамі з хромомолібденової сталі, на яку кріпиться вуглепластиковий монокок, що пройшов випробування в аеродинамічній трубі. Суперкар також оснащений 18-дюймовими алюмінієвими колісними дисками з гоночними покришками розмірності 285/30 і 335/30. На передній осі авто встановлені шестипоршневі гальмівні механізми Brembo, на задній – чотирьохпоршневі.
Маса суперкара складає всього 980 кілограмів. Таким чином, співвідношення маси до потужності у Larea GT1 S12 досягає однієї кінської сили на 0,77 кілограма, що на 23 відсотки краще показника іншого суперкара Koenigsegg One: 1, який днями кинув виклик Porsche і McLaren. До речі, його співвідношення потужності до маси відображено в назві і становить одна сила на один кілограм.
Але й на цьому німці вирішили не зупинятися – надалі компанія планує випустити трековую модифікацію суперкара з 1400-сильним мотором.
Читайте також:
- Названа країна з найбільш злими у світі водіями
- Авторинок в Україні скоротився вдвічі
- Названі найпопулярніші автомобільні кольори в світі
- Російські ВАЗи стають дорожчими
- Названі найнадійніші б/в автомобілі
- В Україні можуть з'явитися зелені автономери
- Прорив року: українці готують власний суперкар
- Як виглядають альтернативні дорожні знаки
- KIA створила унікальний Х-мобіль за мотивами фільму "Люди Ікс"