Українські нафтотрейдери забили тривогу

26 жовтня 2014, 02:10

Оператори ринку задумалися про обмеження імпорту автомобілів

Нафтотрейдеризабилитривогу.Обмеження,яківвівНБУнавалютномуринку можутьпривестидо дефіцитупалива.Засловамипрезидентаасоціації"Об'єднанняоператорівринкунафтопродуктівУкраїни"(ООРНУ)ЛеонідаКосянчука,дефіцитвалютитількиу членівасоціаціїстановитьнасьогоднішнійденьблизько$150-200млн(необхіднідлязакупівлі200тис.тоннбензинуідизельногопалива), передає AUTO-Consulting.

Реклама

Нафтотрейдерибачать вирішенняпроблемивособливому режиміпродажу їмвалютидлязакупівлітоварів критичногоімпорту.Аосьіз закупівлеюпредметіврозкоші,середякихназивалий автомобілі, можна і почекати,- така думкапрозвучалавчоранапрес-конференції.

На думкунафтотрейдерів,якщоситуація незміниться,до кінцяжовтня частиназаправокбудезмушенаприпинитироботучерез бракпалива,не зможутьвиконатисвоїзобов'язанняіоптовики,що маютьзобов'язанняза державними тендерами.

"Причиноютакогостановища єжорсткийадміністративнийпресингз бокуНаціональногобанкуУкраїни,який вимагаєпродавативалютупо12,9грнзадолар,що,всвоючергу,відмовляютьсяробитикомерційнібанки",-зазначаютьвООРНУ.

ЗасловамиКосянчука,постачальниківнафтопродуктівфактичнозаганяютьна"чорний" ринок,дедоговоринапокупкувалютиза офіційним курсомсупроводжуютьсядодатковимидоговорамикомісії абокредитуваннязбанками,щовпідсумкупризводитьдо підвищеннявартостікожногокупленогодоларана1грн.

Реклама

Всвоючергудиректорконсалтинговоїгрупи"А-95"СергійКуюнвважає,щовалютніпроблеми недозволяютьУкраїнііспоживачампаливавповній мірівідчутиефектвід зниженнясвітовихціннанафтудомінімальногозаостаннічотирироки рівня.

В тренді
Більше не "Укрпошта": пенсії в Україні будуть доставляти по-новому

"Першийетап зниженняціннабензинна 40коп.залітртакізалишиться останнім,поки невирішиться ситуаціязвалютою",-кажедиректор"А-95".За йогооцінками,крахнафтовихцінстворюєпередумовидлязниженняроздрібнихціннаАЗСна 60-80коп.до кінця жовтня,однак,замістьздешевленнябензинуукраїнціможутьотриматидефіцитпалива."РинокУкраїниелементарноне можезакупитивповномуобсязідешевшаєпаливозакордоном, у тойчас якзапасивсерединікраїнитануть,ацінинанихростутьчерез підвищенийпопиту",-кажеС. Куюн.

Засловамиекспертів,вихідз цієї ситуаціїмає бути знайденийНБУякнайскоріше,оскількивжемаємісцемасовийзриврозрахунківза зовнішньоекономічними контрактамиможе змуситивиробниківпереорієнтуватипоставкипаливанаінші напрямки.Зокрема,ясностівпитанніподальшихрозрахунківвимагаютьнайбільші постачальникипаливавУкраїну-білоруськіНПЗ,яківжеверстаютьплани зреалізаціїпродукції до кінцяроку.

Як вихід ізситуації, що склаласяекспертибачатьпершочергове задоволеннязаявокназакупівлювалютудляподальшого придбаннянафтопродуктівабо створенняокремогофондудлязакупівлітоварів критичногоімпорту,до числа якихвідносятьсянафтопродукти.

У заліпрозвучала думка,що країна можепочекати зімпортомтоварів,які не відносяться дожиттєвонеобхідних,середякихназивалисяі автомобілі.

Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти