Українці перестали масово везти "євробляхи" на розмитнення

Потік автомобілів на єврономерах на митницях скоротився до одиниць машин

На українських митницях значно впали обсяги розмитнення автомобілів на єврономерах. Про це повідомив глава Державної митної служби України (ДМС) Максим Нефьодов після зустрічі з бізнесом в Торгово-промисловій палаті України.

Реклама

"Всі ті, хто хоче розмитнити авто, – у них ще є кілька днів, щоб це зробити. Насправді ми зараз не бачимо великого потоку бажаючих, ми бачимо, що кількість машин, які розмитнюють, впала з тисячі машин на день, які були на початку року, до одиниць машин, які є зараз", - сказав Нефьодов.

Читайте також:

"Сподіваюся, що всі, хто хотів, це зробили, якщо не хотіли – то закон є закон", - додав він.

Реклама

Нагадаємо, з 24 серпня набуває чинності зміна до Митного кодексу, згідно з якою нерозмитнені і не вивезені вчасно "євробляхи" будуть вилучені, а їх власники оштрафовані на суму до 170 тис. грн. Водночас поданий Володимиром Зеленським президентський законопроект обіцяє "євробляхарям" чергову відстрочку – до 1 січня 2020 року. Але приймати його нікому, оскільки новий парламент ще не працює.

Раніше в МВС розкритикували ідею відстрочки штрафів за "євробляхи". Володимир Мартиненко, радник міністра внутрішніх справ Арсена Авакова заявив, що президента Володимира Зеленського, який пропонував відтермінувати штрафи для "євробляхарів", вводить в оману його оточення.

Реклама

Нагадаємо, в листопаді 2018 рокуВерховна Рада зменшила розмір акцизу на ввезення авто, а "євробляхам" дала 50% -у знижку на три місяці. Протягом пільгового періоду українці встигли розмитнити 218 тис. таких авто. Штрафи повинні були почати виписувати ще 24 травня, але Рада вирішила продовжити "період безкарності" до 24 серпня.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини
Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Допомога під час війни
Більше новин
Industry
Більше новин
Квартирне питання
Більше новин
Час заробляти
Війна в Україні
Більше новин
Money-лайфхакер💰
ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
57,19
56,30
52,59
27,57
57,49
54,99
52,54
27,11
58,05
57,62
50,77
28,93
59,00
57,00
51,90
27,22
59,29
58,09
55,09
28,48
61,99
59,99
55,99
28,97
61,99
59,99
55,99
28,98
62,49
59,34
55,41
28,48
62,99
60,99
56,99
28,98
-
53,19
49,87
26,71
Відставка Бориса Джонсона
Нова обкладинка The Economist
Класи житла
В чому різниця?
Економ

Зазвичай, це типові багатоповерхівки без надмірних архітектурних рішень, схожі одна на одну, але їхнє основне завдання – універсальність та забезпечення квартирами якомога більшої кількості людей. У Києві середня ціна за квадратний метр у "економі" становить 27 тис. грн.

Комфорт

У таких будинках передбачені зони для зберігання дитячих колясок чи велосипедів, є вбиральні, охорона на території, покращений дитячий майданчик та паркінг. У Києві за такі квартири у новобудовах просять у середньому 35,3 тис. грн за кв. м.

Бізнес

У новобудовах є великі підземні паркінги, з одним паркомісцем на квартиру. Зазвичай такі будівлі охороняються, є консьєрж, покращені дитячі майданчики, а для догляду за територією наймають садівників. Мешканці столиці в середньому платять 57,7 тис. грн за квадратний метр у такій квартирі.

Еліт

Над дизайном житла працюють солідні дизайнери. Територія охороняється, а паркомісця облаштовують із запасом. У таких житлових комплексах будують тенісні корти, басейни, супермаркети, приватні школи тощо. У Києві один квадратний метр такого житла коштує в середньому 98,8 тис. грн.

1 /2
Все про квартири

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти