Поки в Європі відмовляються від дизельних авто, нинішня адміністрація США на чолі з Дональдом Трампом відмовилася від екологічних стандартів для автомобілів , встановлених попереднім американським урядом на чолі з демократом Бараком Обамою , передаєТАСС.
Реакція
Висловлювання Прюітт були зустрінуті в багнети насамперед владою Каліфорнії , яка визнала дії Агентства з охорони навколишнього середовища політично мотивованими і пов'язаними як з посиленням забруднення повітря в країні , так і нанесенням додаткового збитку здоров'ю американців . Адміністрація Каліфорнії сигналізувала про потенційну готовність оскаржити рішення Прюітта в суді .
Про суттєве посилення в США стандартів паливної економічності автомобільних двигунів Обама повідомив в липні 2011 року. Тоді було прийнято рішення, що до 2025 року стандарти паливної економічності американських авто збільшаться майже вдвічі – практично до 55 миль (88,5 км) на галон (3,78 літра) бензину. Новий стандарт повинен був скласти 54,5 милі (87,7 км) на галон для легкових автомобілів і невеликих вантажівок. Відповідних домовленостей було досягнуто американською владою з керівництвом 13 найбільших автомобілебудівних компаній – Ford, GM, Chrysler, BMW, Honda, Hyundai, Jaguar Land Rover, Kia, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Toyota, Volvo – на частку яких у сукупності припадало 90% машин, що продаються на ринку США.
Нагадаємо, через дизельгейт в ЄС посилили екологічні тести для автомобілів .