Тест-драйв нового Nissan X-Trail: плюси і мінуси молодшого брата Кашкая

22 жовтня 2016, 10:00

Дмитро Капітун

Зачастестудо наспостійнопідходиливодіїзпитанням:"Якмашина?".Такийінтересздивував,аджецінакусається:640-760тис. грн.Ситуаціюроз'ясниводинзі співрозмовників:"Тидо нових цінвсеніякзвикнутине можеш.Аперерахуйввалюті-це$23-29тис.Затакігрошікросоверівраз,двата й усе".Чи нерозчаруєновинка,дізнавалася"Сегодня"входітижневоготест-драйву.

Реклама

-1_60

ЗОВНІ І ВСЕРЕДИНІ.У порівняннізQashqai,набазіякогоствореноавтомобіль,X-Trailкрупніший:йогокузовдовший на26смівищийна12см,колія-на2,5смширше,аколіснабазана6смбільше.Віншомуцеодинітойжеавтомобіль.Власне,циміпояснюєтьсяціна:японцізаощадилинадизайні,уніфікувавшизначну частинудеталей.

Машинумиоцінювалинасампередзточкизорупрактичності,томупочализзадньогоряду.Ітутжепомітилимінус:від"брата"доX-Trailперекочувалинезручнийвузькийотвірзадніхдверейівідсутністьзовнішніхущільнювачів(порогибрудняться).Затепосадканабагатокраще:ногам нетісно,оскількитрансмісійноготунелюпрактичнонемає.

Багажник у X-Trail відкривається кнопкою ключа або сенсора, розташованого біля лампи освітлення номерного знака. Але ось швидкість реакції на натискання залишає бажати кращого. Закривається він теж кнопкою – на ребрі кришки багажника. До неї потрібно тягнутися, що не сподобається невисоким водіям. Багажник просторий, але оброблений непрактичними матеріалами: м'яким світлим пластиком і текстилем, які будуть бруднитися і дряпатися. Пол – дворівневий, без висувних ящиків. Неоднозначне рішення – установка запасного колеса у відсіку під багажником: щоб його дістати, потрібно витягнути всі речі. Зате воно завжди чисте. А ось попереду нам сподобалося все: і зручні сидіння з безліччю налаштувань, і мультимедійна система. Одне але: все це як (або майже як) у Qashqai.

Реклама

new_image3_154

Багажник.Дужемісткий,алевиконанийзсвітлихматеріалів.

СИЛОВИЙ АГРЕГАТ.Випробуванням ми піддали версію з турбодизелем двигуном об'ємом 1,6 л, де замість традиційної коробки передач встановлений варіатор. Рішення цікаве, адже раніше дизельні "тралікі" були доступні лише з "палицею-мішалкою". З приводу мотора: він добре відомий, тому що встановлюється на Renault (Megane, Fluence) і Qashqai. Всі ці авто – передньопривідні. Не дивно, що тестовий також оснащений лише двома ведучими колесами: свого роду варіант для міських джунглів. Логіку конструктора зрозуміти можна: на бездоріжжі власники таких авто майже не виїжджають, а по місту важливіше показники крутного моменту, еластичності і економічності. З цим у машини все добре: пік тяги досягається при 1750 об./хв., Від 0 до 100 км/год авто розганяється рівно за 11 секунд, максималка складає 186 км/год, а середня витрата палива – близько 7,3 л на 100 км.

В РУСІ.Системастабілізації недозволяєзробити помилкуінавітьпросторизикнутивповороті(вибірковопригальмовуєколеса).Щеодинплюс:колиукросоверапроявляєтьсяпоздовжнє розгойдування,комп'ютергальмівнимімпульсомпригальмовуєоднузосей,повертаючистабільність.Такевідчуття,щопроектувальникрозраховувавнате,щоавтобудекерувати"чайник",томузабравуводіябільшу частинуконтролюнадмашиною.

Невдалосязвикнутидорежимустарт-стоп.Їдеш,їдеш,зупинивсянасекундунасвітлофорі,атутбац-двигунзаглох.Хочешне хочеш,апочинаєшпанікувати,думаючи,щовиникланесправність.Хочапереживатинема про що:щобдвигунзавівся,доситьвідпуститипедальгальма.Алевпоратисязпанікоюнапідйомахвмістітакіне вдалося:рушитиз-підгіркинабруківціітакнелегко,атутмашиніпропонуютьщейдвигунзаглушити.Автягучцістарт-стопвідбуваєтьсябагаторазово.Загалом,цюфункціюявідключив.

Реклама

Вавтовстановленийконтрользамертвимизонамиідорожньою розміткою,атакожфункціякруговогоогляду,необхіднадляпарковки.Врезультатіавтомобільпостійноблимає,пищить,включає/вимикаєкамери.Створюєтьсявідчуттязайвоїопіки.Втім,вжечерез3-4 днінацюособливістьне звертаєшуваги.

В тренді
Загострення на Донбасі підкосило гривню: чи чекати різкої девальвації

По містуX-Trailповодитьсявпевнено,переварюючиямки,бровкиііншіперешкоди.Апотрасіпре,якбронепоїзд.Правда,пришвидкостівище110кмна годинуз'являєтьсявідчуттядискомфортувідпроникаючихвсалонзвуків-автомобільгучний.

new_image_182

Кермо.Занадтолегке,створюєтьсявідчуттягринаприставці.

ПОЗА ДОРОГАМИ.Значний дорожнійпросвіт,великаколіснабазаікутз'їздуякбинатякають,щозасфальтуз'їжджатиможна,алевідсутністьповного приводуговорить,щоне варто.Мивирішилиризикнути,махнувшивсело,шляхдо якогопроклаличерезполяпіслятрьохднівсильнихдощів.

Реклама

Спочаткуавтомобільйшоввпевнено,легкодолаючипутівець.Алетількидотихпір,покими незаїхаливсерйозний бурд.Тутуже,щобвиїхати,довелосявключитирежим"поза дорогами".Машинавирулилаідаліпоїхалапопоганій дорозітак,якнібизамістьколіс-лижі.Правда,щастяцетривалонедовго:варто булозакінчитисярівномуполюіпочатисяпагорбам,якмисілинаднище.Вердикт-це непозашляховик,незважаючинасвоюзовнішність.Доляцієїмашини-місто,деєнехайідужепогані,алевсе-такидороги.

ВЕРДИКТ

ПЛЮСИ

  • Низька витратапалива
  • Багатоякісноїелектроніки
  • Хороший кліренс
  • Відміннакерованість
  • Зручнапередняпосадка
  • Модний дизайн
  • Якісніматеріалисалону
  • Панорамний дахзлюком

МІНУСИ

  • Некомфортнапосадказзаду
  • Дратуючасистема"старт-стоп"
  • Недостатняшумоізоляція
  • Посередніпозашляховіхарактеристики
  • Незручнасистемавідмиканнябагажника,асамвінвиконанийзнепрактичнихматеріалів

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти