Тест-драйв Nissan New Qashqai: мрія айтішника

Плюси і мінуси новинки

Історичний період, в якому ми живемо, часто називають "індустрією 4.0": якщо проводити паралелі з історичними подіями, то поява нових ІТ-технологій можна порівняти з винаходом парового двигуна в Англії XVII століття, конвеєра в XIX-м або стільникового зв'язку в XX- м – трьома промисловими революціями. Власне, якщо порівняти новий "Кашкай", який ми тестували, з попереднім, то ключову зміну до нього – саме ІТ, технічна ж частина вторинна. До речі, ціна новинки стартує від 502 тис. грн (далеко не кожен може собі її дозволити), але ми все одно взяли її на тест – щоб зрозуміти, як змінюється автопром .

-1_28

Реклама

ЕКСТЕР'ЄР ТА ІНТЕР'ЄР. Знайомий азіатський стиль – як у попередників, а також кросоверів інших виробників. Машина гармонійна, виділяється з натовпу. Багатьом сподобаються "м'язисті" округлості арок, безліч м'яких ліній і світлодіодна "галочка" попереду як дизайнерська фішка. Відзначимо великі дверні отвори, а також наявність "життєвого простору" і попереду, і ззаду (цим авто якісно відрізняється, наприклад, від Nissan Juke, де ззаду зручно тільки дітям), але автомобіль при цьому не назвеш сімейним через маленький багажник. Коляску вдалося розмістити, тільки відкинувши спинку сидіння. До речі, за можливості трансформації салону поставлю "плюс". Що стосується водійського крісла, то сподобалася висока посадка, в ньому є маса регулювань під людину будь-якого розміру. Кермо зручне, з претензією на спортивність. Додамо великі зручні дзеркала, в які можна милуватися виступами на бортах. Сидіння дуже комфортні. У рекламній брошурі також сказано, що вони оснащені спецвставкамі, поліпшують кровообіг і надають додаткову підтримку хребту. Охоче вірю, тому що після 6 годин за кермом особливо не втомився. Ще одна фішка – в тестовій версії авто оснащене скляним панорамним дахом (зі шторкою, якщо потрібно її закрити) .

new_image_113

Ззаду достатньо простору.

Реклама

ГОЛОВНА ФІШКА. А тепер, увага! .. Інформаційно-розважальна система! Це і є та сама родзинка, заради якої варто звернути на цю машину пильну увагу шанувальникам хай-тек. Крім того, що вона включає навігатор, інтеграцію зі смартфоном і парктроник, так вона ще й оснащена системою кругового огляду. Це – 4 камери, розташовані всередині авто, через які водій бачить ситуацію навколо нього на 360 градусів "з висоти пташиного польоту". Об'єднуючи зображення з маленьких камер, розташованих по периметру автомобіля, система виводить на екран панорамний вид зверху навколо автомобіля. На практиці це здорово допомагає, коли потрібно протиснутися в тісному провулку між двома "героями парковки": чітко видно, проходиш ти чи ні. Система настільки розумна, що виникає відчуття, що тобі допомагає не програма, а штучний інтелект. Надалі такі системи будуть тільки розвиватися, знижуючи кількість ДТП. До речі, хочеться похвалити і якісний круїз-контроль: на трасі я і зовсім прибрав ногу з педалей, фактично передавши управління комп'ютеру. Ну і ще одна деталь – управління світлом. Авто саме підлаштовується під дорожні умови, а коли водій виходить з салону, ще близько хвилини підсвічує дорогу, вимикаючи потім освітлення автоматично .

На жаль , система ця доступна лише в дорогих комплектаціях . Тим же , хто бере авто в базі , доведеться складніше : у " Кашка я" дуже багато мертвих зон , особливо з боку правого крила .

new_image3_106

Реклама

Інформаційно – розважальна система.

В РУСІ.Швидкість і розгін – не коник цього автомобіля. У всякому разі, в режимі "еко" (збільшує економічність, але знижує потужність двигуна; вийшло близько 7 л на сотню, в порівнянні з 9 л в стандартному режимі). Краще не намагатися втиснутися в потік або проскочити на перехресті в невелике "вікно", коли зліва і справа автомобілі їдуть по головній – надто вже замислений старт. Вимкнення кнопки "еко" допомагає, але не сильно. Тому я зробив простіше: в ті моменти, коли потрібно щось зробити швидко, просто переходив на ручний режим управління передачами. А ось на трасі кнопка "еко" дозволила серйозно заощадити на паливі. Але все одно, якщо ви любите швидкість і динаміку, "Кашкай" не ваш варіант, особливо з двигуном 1,2 л .

Робота варіатора ( тут він встановлений замість автоматичної КПП ) – на любителя . Він старанно " зображує " ступінчастий "автомат" , імітуючи перемикання передач . Але " мінус " цей дуже умовний : є водії , яким так звичніше .

new_image2_124

На жаль ,багажник не місткий.

ХОДОВА ЧАСТИНА. Підвіска не викликала особливих нарікань, з огляду на те, що це не преміум-модель. За поганому асфальту здорово трясе, але ця жорсткість не дає "пробою". Також на поганій дорозі проявився найсерйозніший мінус автомобіля – недостатня шумоізоляція колісних арок. Дренаж барабанять по ним так, що стає не по собі. На трасі (при швидкості вище 110 км/год) в салон проникає шум двигуна, але незначно. Правда, дратує характерний гул штатних покришок – так і хочеться поміняти їх на модель подорожче. Так, я чіпляюся. Але авто коштує дорого, тому іншого підходу бути не може .

ВЕРДИКТ

ПЛЮСИ

  • Стильний зовнішній вигляд
  • Якісні сидіння і комфортна посадка
  • Наявність еко режиму , що дозволяє знизити витрату палива на 20 %
  • Можливість переключитися з " автомата " на " механіку " і навпаки , в залежності від дорожнього завдання
  • Хороша інформаційно – розважальна система

МІНУСИ

  • Чимала ціна
  • Маленький багажник
  • Недостатня звукоізоляція колісних арок
  • Мертві зони з боку правого крила
  • Бідна базова комплектація і висока ціна моделей , в якій є система огляду на 360 градусів

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини
Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Допомога під час війни
Більше новин
Фінанс-дайджест
Більше новин
Industry
Більше новин
Квартирне питання
Більше новин
Час заробляти
Техно
Більше новин
Комуналка
Більше новин
Наші гроші
Більше новин
Війна в Україні
Більше новин
Money-лайфхакер💰
Головне про гроші
Всі новини
Останні новини
Показати ще
Валюта
Курс долара в касах банків (купівля/продаж)
1
ПУМБ ПУМБ
35.8/36.3
2
ПриватБанк ПриватБанк
35.5/36.3
3
Ощадбанк Ощадбанк
35.7/36.15
4
Райффайзен Банк Райффайзен Банк
36.4/37.1
5
Укрексімбанк Укрексімбанк
36.2/36.7
6
Альфа-Банк Альфа-Банк
35.5/36.7
7
Укргазбанк Укргазбанк
35.4/36.4
8
Універсал Банк Універсал Банк
35.4/36.9
9
OTP Bank OTP Bank
31.95/35.0
ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
53,45
52,91
51,01
27,60
55,88
53,88
54,88
26,89
56,49
55,02
54,97
27,76
56,90
54,90
54,09
28,64
56,99
55,99
56,68
28,98
59,88
56,91
56,99
28,79
59,99
57,99
57,99
29,47
59,99
57,99
57,99
29,48
60,99
59,99
59,99
29,48
-
51,67
51,11
26,87
Відставка Бориса Джонсона
Нова обкладинка The Economist
Рейтинг цін
Скільки коштує житло у новобудовах Києва (грн за м²)
1
Печерський Печерський
90 592
2
Шевченківський Шевченківський
57 791
3
Оболонський Оболонський
54 494
4
Подільський Подільський
51 178
5
Голосіївський Голосіївський
46 989
6
Святошинський Святошинський
36 659
7
Дніпровський Дніпровський
35 882
8
Дарницький Дарницький
35 881
9
Деснянський Деснянський
35 364
10
Солом'янський Солом'янський
31 688
Прогноз 🔑
ТОП-5 у сфері IT
Затребувані спеціалізації
Програмування

Програмування

Інженер

Інженер

Системи управління підприємствами

Системи управління підприємствами

Web-інженер

Web-інженер

Web-майстер

Web-майстер

Актуальні пропозиції 🔥
Вибір українців 🚘
Які нові легкові авто купували у червні
1
Toyota Toyota
456
2
Renault Renault
327
3
Volkswagen Volkswagen
263
4
Hyundai Hyundai
172
5
Skoda Skoda
168
6
Mitsubishi Mitsubishi
162
7
BMW BMW
120
8
Nissan Nissan
102
9
Mercedes Mercedes
94
10
Ford Ford
87
Детальніше
Must Know
Штрафи для власників тварин в Україні

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн
Детальніше
Класи житла
В чому різниця?
Економ

Зазвичай, це типові багатоповерхівки без надмірних архітектурних рішень, схожі одна на одну, але їхнє основне завдання – універсальність та забезпечення квартирами якомога більшої кількості людей. У Києві середня ціна за квадратний метр у "економі" становить 27 тис. грн.

Комфорт

У таких будинках передбачені зони для зберігання дитячих колясок чи велосипедів, є вбиральні, охорона на території, покращений дитячий майданчик та паркінг. У Києві за такі квартири у новобудовах просять у середньому 35,3 тис. грн за кв. м.

Бізнес

У новобудовах є великі підземні паркінги, з одним паркомісцем на квартиру. Зазвичай такі будівлі охороняються, є консьєрж, покращені дитячі майданчики, а для догляду за територією наймають садівників. Мешканці столиці в середньому платять 57,7 тис. грн за квадратний метр у такій квартирі.

Еліт

Над дизайном житла працюють солідні дизайнери. Територія охороняється, а паркомісця облаштовують із запасом. У таких житлових комплексах будують тенісні корти, басейни, супермаркети, приватні школи тощо. У Києві один квадратний метр такого житла коштує в середньому 98,8 тис. грн.

1 /2
Все про квартири
статистика
Курс криптовалюти сьогодні

Валюта

Ціна, usd

Bitcoin (BTC)

62731.9

Dogecoin (DOGE)

0.15

Ethereum (ETH)

3044.75

Litecoin (LTC)

80.27

Ripple (XRP)

0.5

Наша економіка
5 головних цифр
1
Споживча інфляція Споживча інфляція
18%
2
Облікова ставка Облікова ставка
25%
3
Офіційний курс євро Офіційний курс євро
29,7 грн
4
Офіційний курс долара Офіційний курс долара
29,25 грн
5
Міжнародні резерви Міжнародні резерви
$22,8 млрд
Знати більше💡

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти