Будівництво перехоплюючих парковок залишиться тільки на рівні розмов – експерт

2 вересня 2018, 06:20

Анастасія Іщенко Анастасія Іщенко

Перехоплюючі парковки можуть значно зменшити кількість пробок у містах

НещодавновМіністерствірегіональногорозвиткузапропонувалипочатибудівництвоперехоплюючихпарковок,якідопомоглибполегшитируху великихмістахірозвантажитицентральнірайони.ЗаступникглавиМінрегіонбудуЛевПарцхаладзезаявивпро те,щопотрібнооновитиДБН(державнібудівельнінорми) і побудувати в центральних і найбільш завантажених районах великих міст перехоплюючі парковки.

Реклама

У Києві про те, щоб почати будівництво перехоплюючих парковок, говорять давно, але справа так і не зрушила з мертвої точки. Так, деякі великі автостоянки зараз використовуються водіями саме в якості перехоплюючих хабів, але це не скасовує того, що цілеспрямовано такий тип стоянок ніхто не будує.

Так, ще в квітні цього року, виконуючий обов'язки директора КП "Київтранспарксервіс" Олександр Німас на одній з прес-конференцій повідомляв, що вони працюють над розробкою та створенням перехоплюючих парковок біля станцій метро і на під'їзних дорогах.

"Зараз розглядається можливість створення перехоплюючих майданчиків на базі комунального підприємства. Їх територіальне розташування біля станцій метрополітену -"Теремки", "Лісова", "Червоний Хутір" і "Сирець". Це вже ті майданчики, які ми запустили в роботу і готові реалізовувати ці проекти загальною кількістю 600-700 машино-місць. Ці майданчики будуть працювати відповідно до офіційних тарифів міста", – відзначав чиновник.

Проте, поки що пропозиція Мінрегіону не поспішають втілювати в життя, незважаючи на те, що перехоплюють паркування потрібні великим містам і можуть значно полегшити життя як водіям, так і пасажирам.

Автоюрист Володимир Караваєв в коментарі "Сегодня" також зазначає, що є велика необхідність в будівництві таких парковок, але для цього потрібно чимало місця, а в умовах сучасної забудови знайти площу під парковку, та ще й близько завантажених центрів, досить складно
.

"Необхідністьвцьомує.Інодіябіз задоволеннямпересівнагромадськийтранспорт,але,якщоянамагаюсядесьзнайтипарковкунедалековідметрополітену,часомцепростонереально.Томущозранкулюдиїдутьнароботу,всезайнятоіприпаркуватисявмежаходногокілометравженеможливо.І,відповідно,ніякоїохоронитамнемає.Тому,хочеш-не хочеш,алезмушенийїхатинаавтомобілі",-зазначивКараваєвідодав,що,на його думку,покицяініціативазалишитьсятількинарівнірозмов.

Більшдокладнопро те,якповинніпрацюватиперехоплюючіпарковки,читайтевматеріалісайту"Сегодня"Парковки по-новому: розвантажити місто і ліквідувати пробки

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти