Японська компанія Takata планує найближчим часом внести зміни в механізм спрацьовування подушок безпеки, щог випускаються і поставляються по всьому світу. "Ейрбег" як і раніше для розкриття використовуватимуть таку хімічну сполуку як нітрат амонію, проте конструкція нагнітальних насосів, необхідних для спрацьовування подушок в разі удару, буде іншою, пише kolesa.ru.
Про те, що компанія Takata вирішила все-таки вжити заходів для усунення дефекту, розповів представник фірми Кевіна Кеннеді. Він також зазначив, що інші компанії, які в рамках відзивних кампаній будуть здійснювати на території США заміну бракованих подушок безпеки, збираються відмовитися від нітрату амонію (про це є домовленість з Takata).
У компанії відмовлятися від хімічної сполуки не будуть, мотивуючи це тим, що вона, як зазначив Кевін Кеннеді, "безпечна і ефективна для використання в нагнітальних насосах подушок безпеки, якщо вони виготовлені належним чином". Нагадаємо, зараз по всьому світу через несправні подушки відкликано десятки мільйонів автомобілів, тільки в США їх більше 34 мільйонів машин різних автовиробників. Це найглобальніша кампанія за всю історію.